grymt bra sånginsatser, era röster passar som handsken. skönt gung i låten, skulle dock oxå föredra om det hände lite mer och kanske lite mer variation i texten, men vafan den är ju kort och det svänger, gott jobb 

Härligt att höra, kul att du lyssnade! Länge sen man såg till dig här, jag väntar ju på nästa bisquit&barney låt jag, trumtrumtrum.....

låter bra detta skön ljubild och sound
åsa sjunger underbart
lite tjatig kanske I wish lite mer text kanske 
känns som om man fastnatt i refrängen
bra jobbat !
mvh
Mään, tack!!!
Fasnat i refrängen, jajjemänn, mantrat biter sig fast så du kommer att nynna på denna låt för evigt

Öh, låten högg tag i mig direkt! Slogs av flowet, den omedelbara melodin, de snygga rösterna och den suveräna produktionen.
Så in i h-e snyggt.
Nu läste jag dumt nog också vad de andra skrivit om monotont och det var jättedumt för jag upplever det inte så! Det blir som ett mantra där shufflen blir ett med pulsen. Nej skit i stick! Lämna dom andra i (med) sticket! Bland det bättre jag hört här. Så in i h-e snyggt! (sagt för 2:a gången och fem lyssningar på raken senare, minst)

Riktigt kul att höra, tror du reagerat precis som jag gör på låten. Den hugger tag och sen sitter jag fast. Produktionen är ju som sagt suverän också, otroligt kul att delta i denna låt måste jag säga!
Trevlig låt
Maffig ljudbild
Bådas sång är verkligen superbra och Åsas stämma på sig själv en extra krydda!
Skulle önska lite avstånd mellan rösterna - i min lyssning ligger de rätt mycket på varandra
Men annars en riktig radiohit detta!
Hej du, rackarns trevlig läsning det här, det är så man bara sitter och ler
Det var ju så kul att sjunga med Örjan här, så skön stil på låten!
- det kommer mera!