Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - One wish

<< < (5/10) > >>

MaxB:
Medryckande trots att jag lyssnar i små datorhögtalare. Kan däremot inte kommentera mixningen pga den lyssningen.

karl:
Får lite Fleetwood Macvibbs av denna....röster som Stevie Nicks och Lindsey Buckingham är inte far away från era...om jag fick önska något utöver detta skulle jag ta den lite lätt enformiga svängen över en brygga för att sedan komma tillbaka med mer kraft...IMHO
Bra jobbat

Allt gott / karl

orjankarlsson:
Tack för lyssningar! Glad you like...  :wub:

Nästa låtar vi lägger kommer att ha stick (!), tyckte denna kunde klara sig utan; kort låt och så bygger den på groove och lite tjöööt... :-)

Nice med Fleetwoodjämförelsen tycker jag - det är inte varje dag...

Harmonica mike:
Ja jäddrar i min lådda!

Kanon sång av er båda.Men till min bestörtning läser jag att det inte blir nåt mer på denna..Synd,här finns det potencial så det skriker om det.
Du har ju använt så få ackord på denna så det finns utrymme för både stick och utbyggd refräng..

Jag lyssnade på denna för en vecka sedan men avvaktade med comment för jag väntade på uppgraderingen..och nu kommer det ingen - snopet!

Tänk om snälla..?

För detta är bra och lättsamt och skulle funka bra i radion.Definitivt ingen utförsbacke här,mera av ett grymt motlut då låten ännu inte nått upp till back krönet..Ett stick en utbyggd reff och sedan full rulle enligt karls tips to the end - så har ni en rysare.
Jag kommenterar inte mixen förrän ni/du har byggt ut låten - så det så  :P :D

Mvh
Micael

Jonte:
Detta var riktigt bra. Ser fram emot nästa projekt!

/Jonte

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion