Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - One wish

<< < (3/10) > >>

orjankarlsson:
Tack för alla lyssningar - kul att ni tycker rösterna passar ihop och så!

Nästa låt kommer att innehålla ett: (trumvirvel)..........stick!

:lol:

Memphis:
Jättefint. :)

Mysig låt och bra gjord. Kan förstå att du hade roligt, Åsa är en klocka att sammarbeta med. Tycker också era röster passar ihop. Fina sånginsater av båda. Den kändes lite för kort. En sak som störde mig lite var ett otajt fill-in på virveln vid 68sek. Annars var detta suveränt.

PS. trodde först det var en annan Örjan Karlsson från vår stad som också grejar me musik. :P

Mvh

Memphis

Emulator:
ja, det otajta virvelgrejset måste ordnas. sticker ut som en...öh...otajt virvelgrej.

Snyggt jobbat. Åsas röst kanske kunde vässas liiiite för i craphögtalare försvinner hon lite?

Enformigheten som jag ofta omfamnar i trance/electronica och mer monoton musik gör sig inte lika bra i denna typen av musik tycker jag.

Å andra sidan är den så kort så jag tycker inte att en känsla av enformighet infinner sig?

Bra arrat, bra sjunget, och riktigt bra körer!

Åsa:
Hej Marre, MacTS, Memphis & Emu!
Så kul att ni gillar låten, och så är det kul att höra att ni tycker att rösterna passar ihop. Det är ju en ren lyckträff för det vet man ju inte förrän man testat. Hur kul som helst att sjunga lite såhär laidback.. nya marker för mig som kändes som hemma!
Tack för beröm och för tips och trix!
Och så får ni väl hålla öronen öppna efter ett stick i nästa låt  ;)

Silverpilen:
grymt bra sånginsatser, era röster passar som handsken. skönt gung i låten, skulle dock oxå föredra om det hände lite mer och kanske lite mer variation i texten, men vafan den är ju kort och det svänger, gott jobb  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion