Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - One wish

<< < (2/10) > >>

stajo:
Låter väldigt bra här, era röster passar som sagt bra ihop. Gillade också breaket :).

Lite tjatig får jag nog också hålla med om, förstår inte riktigt heller varför man medvetet vill göra något tjatigt ;)

Kalasmix och du har verkligen fått fram värmen i Åsas röst.

asti:
Låter jättesnyggt det här! Sången är superb från båda! Hittar inget att anmärka på prod/arr/mix, däremot skulle låten bli snäppet intressantare med ett stick som bryter av rejält harmonimässigt och kanske även vad gäller intensitet/dynamik.

Åsa:
Kul att låten lyssnas på!
Skitkul samarbete, att samarbeta med nån som också är stäm- och dubb-freak var himla trevligt  :D
Snyggt mixad, låter proffsigt verkligen!
Nytt för mig var att sjunga såpass låg tonart, men det var jättekul, en ny upplevelse/utmaning!
Jag tycker ju att låten är hur skön som helst att sitta och bara liksom jamma med i... kan nog förstå tanken med enformigheten. Men jag gillar den. Plus att den här var den tredje låten, och efter dom två andra passar den som handen i handsken   ^_^

Tack för lyssningar och tack Örjan för att jag fick vara med, så jädra kul!

Marruschkka:
Heja på,vilket schyst samarbete ni har fått till här :P :rolleyes:

Era röster är som gjutna, jag gillar drivet i den här, lite monotont kanske men så härligt ;)

Åsa, så fint mellanregister som kom fram här då, jag visste väl det :D

Skitbra helt enkelt!!

/Marr

MacTS:
Hej!

Ruggigt bra framfört och mixat. Era röster funkar superbra ihop!
Jag tycker också att låten är liiite långtråkig, skulle föredra något som bryter av. Men är det medvetet så är det ju som du/ni vill ha det!

Bra gjort!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion