New comments nice!
Biken då:
Jo,detta var ju första låten efter ett längre avbrott från musiken.Laddade batterierna lite i fjol

Tack för instrument utlåtandet,och tackar också via Ola.Håller med om hans gura här,sydde ihop orgel partierna och låten perfekt.Flöjtens vara eller inte vara..Tja jag håller med dig,passar inte i låten som sådan men syr ihop budskapet i texten perfekt,så den stannar

Hogge:
Oj,vad kul att du gillade mixen.Bra tumregel när man mixar är att dra in nån låt som man tycker har en bra ljudbild på ett separat spår.Det öppnar nya vägar för att få det att låta bra då man är nybörjare på detta med mixning.Nu har jag inte gjort så utan använt öronen :)och lite inputs från polarna här..Näe det är ju så,blues funkar inte på så många.Men who cares,detta är min genre så jag ångar på.Några frälsta finns det dock på planeten,det gäller bara att hitta dom..
Svinga biror till dylik musik går dock alldeles utmärkt,tro mig jag har också testat

Dividend:
Jaha,du har inte lyssnat på texten - och här har jag ansträngt mig..
Kör väl en blarr text då nästa gång

Övertons flöjten är "The reel stuff",har ingen låt där jag fejkar flöjt..Möjligen på nån av de klassiska där jag använt ewqlso:t..Men inte på rock/blues alstren,där är det äkta vara.Kul att du gillar denna Per,lite milstolpe/återtändning eller vad man säger då jag tappade inspirationen under en längre tid.
Till er alla:
Mega thanx boys för kommentarena.Varit i stugan över helgen och sett vad som skrivits via min mobil.Det värmer i hjärtat på en sliten bluesman,just love you guys

Mike