nu närmar det på tok för mkt en community!! 
är detta verklgien nödvändigt?? ännu mer tävling vem som har mest inlägg och vem som har snyggast visningssida.. näe, jag dissar det konceptet.. forumet är kickass, varför då förändra!?
ett annat känt forum gjorde liknande sak, och det gick åt helvete!!! 
Motivering: profilsidan är väl nånting ingen nu tittar på/använder i sitt nuvarande format? Varför inte ge en möjlighet till begränsad möjlighet att presentera sig själv lite mer ingående? Det skulle vara frivilligt, och absolut inte påverka forumet som ett forum. De som inte vill ha nånting speciellt där, skulle få en mycket neutral defaultsida. Lite annorlunda layout än nu kanske, men inte nåt speciellt. Det vad envar skulle villa ha på sin sida skulle vara helt fritt och frivilligt.
Och inga buddy lists och "du har inga kompisar". Inget myspace. Bara ett visitkort.
Fortfarande allergisk mot tanken? Jag vill höra olika synpunkter och motiveringar, eftersom jag försöker svara på ett rop som kommit just från medlemmarna.
edit: observera att det här är nånting som nu diskuteras, inte något som en vacker dag dimper ner utan förvarning.
tycker fortfarande samma sak..

känns väldigt onödigt, eftersom knappt ngn ens skrivit vilken stad de bor i.. iaf många av de jag kollat på..

försöker att kolla in folks "presentationer" titt som tätt, och det du säger att folk inte kollar in dessa nu, så ser jag inte folk kommer börja med det om dewt skulle komma upp en liten hemsida..

om nu folk vill ha en liten hemsida.. tanka hem NVU och sätt upp en liten sajt på en .tk-domän..

länka där efter till sin signatur.. eller gör som jag skaffa en riktig domän (och som många andra, menar absolut inte att jag är så unik o speciell..

) och visa vad de gör och sin musik..

det är ju ett mkt bättre alternativ... TYCKER JAG!! (inget annat!!

)