Forum > Färdiga produktioner
Eko - Its Okey
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.01.2009, 21:08:21 ---Härligt en riktig sommarplåga, glad och skön musik!
--- Slut citat ---
:D Tack MaxB - synd att det är vinter nu då :blink:
Eko
equality:
Det var gulligt med flickan i refrängen. Blir glad. Dansbandsvänlig låt annars, mest på gott.
mahan:
Tjou Eko!
Verkligen en låt som gillas, smälter fullständigt för den unga generationen :wub:
It´s ÅÅÅÅUKKEI!
Hon heter säkert nåt.... ;) din sköntsjungande dotter, en ny liten stjärna på KR.
Hälsa henne o berätta att en viss farbror i Finland skulle gärna höra mera av henne!
h. johan
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 10.01.2009, 14:09:04 ---Det var gulligt med flickan i refrängen. Blir glad. Dansbandsvänlig låt annars, mest på gott.
--- Slut citat ---
:D Tack EQ ja Isa gör hela låten känns det som, dansbandvänlig ja kanske det!
Eko
Eddi:
--- Citat från: mahan skrivet 10.01.2009, 21:39:29 ---Tjou Eko!
Verkligen en låt som gillas, smälter fullständigt för den unga generationen :wub:
It´s ÅÅÅÅUKKEI!
Hon heter säkert nåt.... ;) din sköntsjungande dotter, en ny liten stjärna på KR.
Hälsa henne o berätta att en viss farbror i Finland skulle gärna höra mera av henne!
h. johan
--- Slut citat ---
:D Tack Johan, Hon heter Isabella min nya doa om jag hälsar henne från en farbror i finland så tänker hon genast på sin morfar som finns där. Men jag ska pedagogiskt försöka få henne att förstå att det fins fler farbröder i finland än morfar. Hon kommer med all säkerhet att förekomma på flera alster för hon gillade verkligen att vara med.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida