Forum > Färdiga produktioner
Eko - Its Okey
MaxB:
Härligt en riktig sommarplåga, glad och skön musik!
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 08.01.2009, 05:22:56 ---Nä låter inte reggae så mycket.
Men glada tongångar, och sången låter lite karibiskt. Kul med tjejen :)
Tycker produktionen låter bättre här, vet inte varför :D Möjligtvis pyssla mer med trummorna. De är lite enformiga. Men det tycker jag iofs alltid om trummor..
Bra!
--- Slut citat ---
:D Tack Div ja det kanske är karibiskt tema har aldrig vart overthere och lärt mig. Trummorna är lite statiska ja kanske får se ver de lite. Ang. prodden ja jag känner mig säkrare med tiden utveckling är kul och det handlar till stor del om den feedback man får från KR-kamraterna! Isa tycte det var hur kul som helst.
Eko
Eddi:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 08.01.2009, 08:12:30 ---Reggae? Nope men en synnerligen trevlig låt. :)
Låter mer Eurythmics än Marley i mina öron. Kul med dottern, de brukar vara härligt spontana.
När "oljefatet" kommer in blir det karibisk musik i mina öron.
Kul! :)
--- Slut citat ---
:D Tack OM för omdömet. Karibiskt jupp, får ändra.
Eko
Eddi:
--- Citat från: blunderhead skrivet 08.01.2009, 19:58:12 ---Gött sound.
Har inga bra tips men det låter trevligt
--- Slut citat ---
:D Tack Blunder
Eko
Eddi:
--- Citat från: cykeln skrivet 08.01.2009, 20:47:51 ---Kul låt
gillar spec där basen går med upp i versen
Bra sång
Det är en sån där låt där det skulle kunna vara ett helt gäng med och på avslutningen, unisont, stämmor, off-beat barn, vuxna mm
--- Slut citat ---
:D Tack Biken, sången ja den är märkligt nog lagd typ 3 på natten nästan viskande för att inte störa grannarna kanske borde testa det lite mer. Intressant förslag till outro ska höra med dagiset bredvid hehe
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida