Forum > Färdiga produktioner

Dividend & Marruschka & Eko & Funky Monk- Execution

<< < (2/9) > >>

oceanmusic:
Jag måste lyssna mer. Är otroligt "aftonbladet/expressen" till denna låt just nu. Påminner mig grymt mycket om ett gammalt alster med er, kommer inte ihåg namnet just. Återkommer.

Dividend:
JT: DEt är inte så att du hört gamla Execution. Skillnaden är att motivet förändras till gamla exec :) i den nya..

Cykeln: Tack så mycket! Finns dock en hel del kvar att göra på denna! Återkom gärna :)

Plinka:
Hej!
Intressant stycke det här, innehåller så mycket! Gillar det pampiga i början, och Marres sång är kanon, och distgitarren är en underbar idé!
Dock behövs nog lite mer pill med att synka vissa partier dels runt 140, men även under sången. Sen vet jag inte om det är pga spelaren med det skorrar i Marres mest kraftfulla partier som clip?
Annars är det här ett kanonbra kraftfullt stycke!  ;)

Dividend:
Tack för kommentar Plinka. Jodå finns en hel del att ändra på här, göra bättre. Synket bl a :)

Det löser sig..

Rattlesnake:
Här var det fullt med kontramelodier från början till slut, och det mesta passar ihop. Orkestern låter övertygande naturlig fram till 134s då det blir något mysko volymhopp på altfiolen (cello..?)

Tyvärr hann jag läsa Freddys inlägg så gitarren blev ingen överraskning... <_< Riktigt svängiga trummor och hård bas kanske piggar upp, men nu låter guran väldigt ensam och utlämnad. Undrar om inte gitarristen du använder är samma som brukar hjälpa mig... ;) Jag tror inte man reagerar på fusket om man inte har pluggen själv.

Joo, nog är Marre i sitt esse här, låter kanon förutom disten då, hoppas det inte ligger på inspelningen.

Jag tycker att slagverken ballar ur för mycket på slutet, blir lite för abstrakt och tappar då lite av pampigheten. Gillar harmonierna och kompositionen i övrigt, mässingsblåset är riktigt bra.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion