Forum > Färdiga produktioner
Eko - Mountin
Bengan_gbg:
Tycker Robert visar på en bra grej här.....att även om man kanske inte har kunnandet ända ut i fingerspetsarna när det gäller arr och teknik så kan man fortfarande skriva kalaslåtar!
Eko: Sälj låten till Robert så han får ihop hela Dusty Bootsplattan under 2009 ;)
Och rent generellt så är nog samarbeten en bra pryl!
equality:
--- Citat från: Eko skrivet 30.12.2008, 03:49:22 ---
Enbart för din skull har jag dragit ner och ändrat violinerna och slopat det mesta av introt (nja inte enbart för dig jag håller med till punkt och pricka)
--- Slut citat ---
Det kallar jag service. ^_^ Klart bättre! Snyggt! Trummorna i mellanpartiet. Spelar du själv eller programmerat?
Eddi:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.12.2008, 11:18:09 ---Tycker Robert visar på en bra grej här.....att även om man kanske inte har kunnandet ända ut i fingerspetsarna när det gäller arr och teknik så kan man fortfarande skriva kalaslåtar!
Eko: Sälj låten till Robert så han får ihop hela Dusty Bootsplattan under 2009 ;)
Och rent generellt så är nog samarbeten en bra pryl!
--- Slut citat ---
Suger i mig det där med Kalaslåtar tack Bengan. Sälj och sälj nja Robban får gärna lira in den här helt gratis bara jag får håva in de ohemula stora gagen som STIM ger :D
Jo samarbeten är riktigt kul faktiskt blir aldrig som man tänkt sig - oftast bättre.
Eko
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 30.12.2008, 13:02:53 ---
--- Citat från: Eko skrivet 30.12.2008, 03:49:22 ---
Enbart för din skull har jag dragit ner och ändrat violinerna och slopat det mesta av introt (nja inte enbart för dig jag håller med till punkt och pricka)
--- Slut citat ---
Det kallar jag service. ^_^ Klart bättre! Snyggt! Trummorna i mellanpartiet. Spelar du själv eller programmerat?
--- Slut citat ---
I mitt bandsegment levererar vi alltid snabbt och jag håller med om att det blev bättre Thnx EQ När det gäller din fråga om jag har programmerat trummorna så hörde jag inte den frågan alls :wub: så kanske du förstår hur det förhåller sig.
Eko
equality:
Fattar inte hur jag kan vara så okänslig. Borde veta bättre. :ph34r: :rolleyes: :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida