Kontrollrummet

iswer - WirreProgg

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hej
Satt uppe här om natten, drack lite wirre å lyssnade på vinylprogg. Det ledde till att jag tog fram guran å lirade in detta stycke. Jag blev inspirerad av att man på den tiden blandade lugna med tyngre glada partier. Hmm det låter som jag fortfarande smuttar på min wirre  B)

Ja jag vet inte vad jag ska tycka egentligen. Det finns inga snygga övergångar, jag jobbar på det. Tänkte slänga in bas å piano av ngt slag och ngn gitarrslinga på mellanpartiet.
Är det nåt att jobba vidare på - vad tycker ni? [mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/test9.mp3[/mp3]
Ha´t gott
GW
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Det är klart att du ska jobba vidare på detta. Som du säger så finns det inga egentliga övergångar.
Var inte heller så förtjust i mittenpartiet. Trumloopen kändes irriterande. Partiet i början o slutet kan du säkert göra något av. På med trummor (varierade) och bas.
Lycka till!
 :P
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.