Forum > Demolåtar
martinm - Sometimes
martinm:
LÅTNAMN: Sometimes
ARTIST/GRUPP: martinm
GENRE: rockoperaaktigt
LÅTLÄNGD: typ 3 min
KOMPOSITÖR: martinm
PRODUCENT: martinm
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Har gjort låten "färdig".
En del sång har lagts om.
Elgitarrer utbytta mot akustiska.
Låten har numera ett slut mm.
Tyck till. Tack! :P
[mp3=200,20,0,center]http://web.comhem.se/~u48800921/sometimes.mp3[/mp3]
Eddi:
:D till att börja med så vore det bra om länken funkar sedan kan du få tips om slipning fortsättning och avslut.
Eko
martinm:
Messerschmitter, fixat
:P
Leif:
Tjena!
Låter som att du har en bra grej på gång här. Dock skulle jag vilja höra mer känsla och bättre uttal på vissa delar i sången. Ibland låter det bra, men det låter som att du tappar på vissa ställen. Ge den några tagningar till. Det hörs ju att du kan. Det som kommer i slutet kan nog bli rikitgt bra sen...skulle gärna höra att det drog igång där. Kanske lite hårdare sång med. Det skulle nog passa att göra den här låten ganska lång. Det känns som att den skulle må bra av det...Bra början iaf! Fint jobbat, men kan bli ännu bättre med lite mer dynamik och känsla i sången. Den har potential, helt klart!
Tack!
martinm:
--- Citat från: Leif skrivet 14.12.2008, 20:39:35 ---Tjena!
Låter som att du har en bra grej på gång här. Dock skulle jag vilja höra mer känsla och bättre uttal på vissa delar i sången. Ibland låter det bra, men det låter som att du tappar på vissa ställen. Ge den några tagningar till. Det hörs ju att du kan. Det som kommer i slutet kan nog bli rikitgt bra sen...skulle gärna höra att det drog igång där. Kanske lite hårdare sång med. Det skulle nog passa att göra den här låten ganska lång. Det känns som att den skulle må bra av det...Bra början iaf! Fint jobbat, men kan bli ännu bättre med lite mer dynamik och känsla i sången. Den har potential, helt klart!
Tack!
--- Slut citat ---
Jo, det är nog sant, sången kan göras bättre. Tack själv! :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida