Forum > Demolåtar
mahan - WRONG WORDS (före detta Sitting On A Rock)
Dividend:
ja, den är med i topplistan - BRA LÅT Obbnäsaren! :D
spacetrucker:
Tjou!
När man överlåter en text i Johans ömma vård kan man aldrig på förhand veta vad det blir... :D
h. Krister
mahan:
--- Citat från: Eko skrivet 16.12.2008, 00:35:25 ---Jo nog bör denna platsa ganska högt upp på din topp 20 alltid. Omisskänligt Mahan-rock med Detroitinfluenser och bra lagda körer. Bra text dessutom. Från ax till limpa på några dagar wow.
:D :D :D :D :)
Eko
--- Slut citat ---
Kul att den hamnar på listan,
Detroit låter snyggt, och för grundtexten tackar vi Spacetrucker! :)
--- Citat från: Dividend skrivet 16.12.2008, 00:39:58 ---ja, den är med i topplistan - BRA LÅT Obbnäsaren! :D
--- Slut citat ---
TACK!
--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.12.2008, 09:05:04 ---Tjou!
När man överlåter en text i Johans ömma vård kan man aldrig på förhand veta vad det blir... :D
h. Krister
--- Slut citat ---
Jättesnyggt att ha en riktigt textmakare till hands när det behövs! STORT tack Spacetrucker!
TAck alla igen en gång för lyssning o snälla kommentarer!
Efter julhelgerna lovar jag att ge mig mera tid att lyssna på era alster åxå! :)
h. johan
Kenta K:
Grym låt du fått till här :)
Klagar inte på nånting faktisk. MEN!
Sången känns dom att den ligger UPPE PÅ mixen. Vet att sång är svårt o få till men jobba på den så har du en låt jag sparat på HDD. ;)
IKEN:
:wub:
Snyggt!!!
Tyngre bas här.....
MAHAN rules.... Är så jävla avis på din röst mannen...... ;)
Det finns så många begåvade musiker här att man,ibland vill lägga av med musiken och börja
knyppla i stället..... :lol:
Fast,mot denna vår får musiken vara helt off,då skall jag börja flyga radiostyrt igen efter 30-år.... :D Det blir kul!!!!!! Har inte spakat en kärra sedan 1979........ :(
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida