Tjena alla!
IKEN: Kul att du gillar låten! Ja, Stolle kommer att gå på mixen sen när allt annat börjar låta färdigt. Ska nog bli bra. Verkar som att alla är eniga om att det blir Stolle-verren här.

Då blir det spikat då. Tack för komplimangen! Det värmer att höra och tack för att du tog dig tid!
martinm: Stolle-verren rockar hårdast.

Ja, det blir nog bättre när Stolle har rattat lite i mixen. Tack för att du tog dig tid!
Eko: Vi tackar och bockar!

Gött att höra! Intressant förslag om att Stolle kan lägga sticket med...i nuläget känner vi oss ganska nöjda med det som redan ligger, men det skadar kanske inte att testa...vi får konferera om detta kanske. Intressant förslag iaf! Tack för din tid!
freddy: Kul att du gillar! Ja, det verkar som att alla är överens om att Stolle-verren är vinnaren här.

Jag kan bara hålla med! Intressant reflektion du kom med...jag har säkert hört någon låt med dem någon gång, men inget jag minns riktigt. Känner igen namnet på dem iaf. Är det bra eller dåligt att bli påmind om deras sångare?

Första gången jag tar i på det sättet i en låt, så jag är väldigt grön på det området.
Får se om det går att göra något åt trummorna här...får lämna över det till Stolle. Bra och nyttig feedback iaf! Som sagt så ska även slutet fixas till. Tack för feedback och stödet!

Tack alla än en gång för att ni tog er tid! Vi jobbar vidare och tar till oss tipsen!