Forum > Färdiga produktioner
Yllet - She was small (Färdig)
equality:
Plus: Hantverket.
Minus: Kompositionen. För konventionellt.
Rattlesnake:
--- Citat från: Yllet skrivet 10.12.2008, 00:41:21 ---
Tja då får denna låten betraktas som färdig. Det är bara att tycka till.
--- Slut citat ---
--- Citat från: Yllet skrivet 23.12.2008, 17:28:02 ---
Det är ju programmerade trummor, och midipiano :) Det är ju bara en låtidé/skiss.
--- Slut citat ---
Jag fick intrycket av din första post att det inte var en låtskiss, men det skulle jag ha förstått att det var? Om jag skall tycka till om något så är det bra att veta vilket stadium låten befinner sig i.
OK, så nästa gång någon tycker mina stråkar låter Midi, så säger jag "men det är ju midi, det är ju bara en skiss, en symfoniorkester skall spela in det sedan...etc" Det är svårt att ge feed när det blir så här. :unsure:
Yllet:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 23.12.2008, 23:54:58 ---
--- Citat från: Yllet skrivet 10.12.2008, 00:41:21 ---
Tja då får denna låten betraktas som färdig. Det är bara att tycka till.
--- Slut citat ---
--- Citat från: Yllet skrivet 23.12.2008, 17:28:02 ---
Det är ju programmerade trummor, och midipiano :) Det är ju bara en låtidé/skiss.
--- Slut citat ---
Jag fick intrycket av din första post att det inte var en låtskiss, men det skulle jag ha förstått att det var? Om jag skall tycka till om något så är det bra att veta vilket stadium låten befinner sig i.
OK, så nästa gång någon tycker mina stråkar låter Midi, så säger jag "men det är ju midi, det är ju bara en skiss, en symfoniorkester skall spela in det sedan...etc" Det är svårt att ge feed när det blir så här. :unsure:
--- Slut citat ---
Nä du har såklart rätt. Jag menar bara att låten inte är något jag skulle släppa på skiva eftersom "bandet" inte spelat in den. Din kritik är helt riktig och befogad.
mvh Jon
MaxB:
Just så här, ja!
Sjön musik! Jag vill höra henne chunga mycke mera!!!
God Jul, prodmaster!
perrra:
übertight prodd!
Och ljuden ligger där dom ska, och skitbra spelat!
Låten gillar jag också, pga ackorden och harmonierna, jag är ju en som aldrig lyssnar på texter så den skiter jag i , men musiken är jävla najs :)
/Perrra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida