såhär tycker jag:
bra låt, mysig stämning
fortfarande för mycket reverb på pianot
lite för mycket ljusa toner, blir nästan lite skrikigt(pianot alltså). vill ha lite mer de tonerna som spelas vid 3.40 - 4.
Sedan så tror jag att om något litet stråk typ cello kom in i mitten och försvann igen, skulle ge lite mer variation.
Gott
Det verkar vara ett inbyggt rumsljud i pianopluggen som inte går att stänga av, så det bästa skulle vara att få till det likadant på sången... men det kan jag inte.
De ljusa och plinkiga pianotonerna valde jag för att det skulle kännas lätt, kanske skulle pianoljudet justeras lite för att få bort skrikigheten... eller anslagen.
Fidden, du gör små fina guldkorn.
Är du nöjd med arret och hur det låter så låt bli och ändra. Det är bara petitesser.
Du har en finstämd låt och som mycket av det du gör så gillar jag det.
Tack för en fin låt.
Helt nöjd blir man väl aldrig, men det hjälper om folk tycker det funkar

Låtnamnet påminner om nån gammal demo-grupp och ... tecknad film?
Musiken skulle ju funka i nåt sånt sammanhang faktiskt, även om jag inte lyssnar på stilen så mycket.
Låter ändå välkomponerat och genomtänkt! Texten förklarar också vad en carebear är, verkar det.. 
Bra med mycket reverb på piano, tycker iaf jag
Fast kanske skär det lite pga några ljusa/hårda anslag? På nåt ställe.
Bra jobbat. OCh snyggt sjunget!
Bra input, både från dig och stajo, om skärande anslag på pianot. Får kanske ta fram det stora volymverktyget på miditonerna

Tyckte precis när låten började att det var för stor skillnad på reverbet på pianot och sången, men allt eftersom jag kom in i låten försvann den känslan.
Kanonbra spelat och sjunget. Jättebra låt detta!!
Färdigt va?
Kanske färdig, kanske försöker jag få lite mer kropp i både sång och piano. Lite basfattigt. Och kanske lite pill med anslag.
Denna gillar jag något alldeles extra! Otroligt naket, bara röst och piano som bär det hela, rackarns snyggt. 
Håller med Wernborg, färdig. 

Tack så mycket för kommentarer och vänliga ord, uppskattas mkt