Forum > Färdiga produktioner
Assar - Holes in my mirror (uppdaterad 2007-04-09)
Wernborg:
--- Citat från: Assar skrivet 08.04.2007, 21:36:14 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.04.2007, 19:43:39 ---nån distgitarrsample som drar lite ackord ibland låter lite billigt. Fläska på med ett syntbrass eller äkta elgitarr istället?
--- Slut citat ---
Men det är ju äkta! Gibson LP genom POD 2.0, egenhändigt spelad ! :o
--- Slut citat ---
Hoppsan. Det var inte bra betyg för poden.... Lät precis som distgitarrljudet på en gammal roland u-20
carl cadello:
Instämmer med föregående talare.
Mina tankar går också till Rupert Hine. Dvs. bättre betyg kan du inte få av mig.
Men, jag hatar introt.
Låten är en aning för lång.
Snyggt handarbete (som vanligt).
Catchy men ofarlig.
Och jag förstår inte titeln: Ass(ar)Holes in my mirror :rolleyes: :lol:
Emulator:
jo, fel spår blev det ju....men vissa såna saker funkar och andra inte. I min (högst personliga mening) sabbar introt lite av syntmagine senare..det tar en stund att komma över pianointrot...på nåt sätt.
"kill your darlings" ;)
Assar:
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.04.2007, 22:00:33 ---Hoppsan. Det var inte bra betyg för poden....
--- Slut citat ---
Eller kanske för min förmåga att ratta den ... :blink:
Assar:
--- Citat från: carl cadello skrivet 08.04.2007, 22:01:25 ---Men, jag hatar introt.
--- Slut citat ---
Bra.
;)
--- Citat från: carl cadello skrivet 08.04.2007, 22:01:25 ---Och jag förstår inte titeln: Ass(ar)Holes in my mirror :rolleyes: :lol:
--- Slut citat ---
You wish ...
När en polare till mig var på Disneyland i Amerikat så ville hon köpa mig en sån där lite mössa med MussePigg-öron på. De broderade in namnet i mössan gratis, men de vägrade brodera "Assar".
När jag skulle regga mig på SecondLife så funkade det inte att kalla sig Assar. Jag mailade supporten som bekräftade att allt som började på "ass" nekades. Så jag fick regga mig som "Asar" så att de senare kunde gå in och ändra till "Assar" för hand.
De är så enkelspåriga de där amerikanarna ...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida