Forum > Färdiga produktioner
Assar - Holes in my mirror (uppdaterad 2007-04-09)
mahan:
Hellau Assar!
Skit i intron, misstag händer. Snygg låt annars! Gott o gungigt! :)
Om du ännu lyckas bredda soundet en aning har du en perfekt produktion! :) Lite mer stereo?
Laikit werry matsch!
h. Johan
Larsson:
WoW...
vilket hantverk..snyggt från början till slut enligt mig
om piano introt hade vart långt hade jag kanske hållt med om det skulle bort
men nu är det så kort & bara en otippad rivstart av låten!
om du bara kunde dra upp lead sången lite så är det packat & klart enligt mig!!
snyggt jobbat!!
:)
Toby:
Riktigt bra! Gott groove och det svänger! Jag tänker Rupert Hine om du känner till honom.
Bland det bättre på länge här. I like very much!
Toby
Hellpig:
Pianointrot... visst är det snott från någon annan låt? Jag var beredd att brista ut i sång direkt efter det men insåg sedan att jag inte visste riktigt vilken låt det var. Kan vara snarlikt kanske. Men sedan låter det som... ear candy.
Lite galet i stereolekarna men det svänger rätt skönt. Kan inte låta bli att undra om det hade blivit ännu bättre med ett hårdare, lite mer industriellt sound. Nu låter låter det som Petshop Boys leker tillsammans med Front 242, eller något sånt. Tycker inte att du behöver skämmas för din röst här. Den funkar ju jättebra med den här låten! Refrängen är grymt skön, tror faktiskt att jag tycker att detta är så bra att den stannar på min hårddisk. Jag har inget mer konstruktivt att säga, man hade kanske kunnat smyga in lite mer saker som händer i ljudlandskapet men det är absolut inget måste. Kanonlåt för mig. Tack!
Edit:
Skriver alltid innan jag läser andras kommentarer, introt var visst redan utrett! :D
Assar:
Mycket trevlig beröm och goda åsikter!
Tackar för det, alla.
--- Citat från: Emulator skrivet 08.04.2007, 18:39:14 ---men SKROTA pianointrot. Sitter lite som att joddla på begravning, det passar inte
--- Slut citat ---
Utmärkt, det var meningen att inte passa, att leda in på fel spår ... ;)
--- Citat från: Toby skrivet 08.04.2007, 21:13:34 ---Jag tänker Rupert Hine om du känner till honom.
--- Slut citat ---
Bättre betyg än såna associationer kan man knappast få. "The wildest wish to fly" - världens bästa skiva någonsin? :wub:
(Opposites repell, and likes attrakt, but noone ever cathes the video rat!)
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.04.2007, 19:43:39 ---(fast du tänkte på I will survive väl?)
--- Slut citat ---
Där satt den! :)
--- Citat från: ynot skrivet 08.04.2007, 19:19:50 ---låter inte en av syntar lite som en katt
--- Slut citat ---
Fick precis samma kommentar av sambon. Kanske inte så bra för min anti-kattimage ...? :unsure:
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.04.2007, 19:43:39 ---nån distgitarrsample som drar lite ackord ibland låter lite billigt. Fläska på med ett syntbrass eller äkta elgitarr istället?
--- Slut citat ---
Men det är ju äkta! Gibson LP genom POD 2.0, egenhändigt spelad ! :o
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida