Kontrollrummet

Mr Artrock is here!!!

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
 Jo, precis som det står så är jag tillbaka, kul för en del,slitigt för andra-vem vet ha ha...vem är jag då förresten, inte så svårt att lista ut men för alla nykomlingar kan jag ju berätta att jag varit i branschen sedan 1987, har en studio i världsklass en bit söder om Linköping och sysslar med allt utom deathmetal och hip-hop tvi vale!  ;)

Varför kommer jag tillbaka då?

Jo dels för att det faktiskt finns några jättetrevliga människor på forumet (no names) som "hemligen" bett mig om detta på sidan om pga mina erfarenheter och kunskaper och att jag trots vissa upprepade meningsskiljaktigheter i vissa ämnen med vissa medlemmar tydligen tillför debatten och kunnandet sådant som faktiskt är oumbärligt i vårt fria samhälle där nya skaror törstar efter matnyttiga tips etc*

Och dels för att jag vet att detta är en bra plattform för andra utbyten as well, såsom köp/sälj marknaden i vilken jag kommer att kunna erbjuda en ny chans för de som är intresserade av både utrustning och framförallt ABSORBENTER!!!

Yes folks that´s right, favorit i repris men utan knasigheter OK!
Jag har tagit upp kontakten med en viss fabrik och postar om ett par veckor närmare detaljer om dessa produkter, vilka självklart kommer att bli billigare än Auralex och andra märken men samma typ av absorbenter etc.

Väl mött-rock on!

 ;)





Utloggad tsmalmbe

artrock, varen välkommen, utan förbehåll.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg

Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
hipp!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Tjena Florian! :)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad david.roennlund

  • Traditional Norwegian/Swedish Emofiddler
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 023
  • Strength through diversity
    • Visa profil



Tja, välkommen tilbaks :)
"Don't Smoke Don't Smoke Nicotine Nicotine No
No don't smoke the official Dope Smoke Dope Dope."

Mit sozialistischen Gruße!
David


Utloggad Dr Müller

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 198
  • Cheesemeister!
    • Visa profil
Välkommen!
Jag gillar Bodycount, en blandning mellan HipHop och Metal...med Ice T på sång :)
-=Signatures are for pussies=-


freddy

  • Gäst
Välkommen tillbaka. Jag vet att du och jag tjabbade i någon obskyr tråd förut. Det är sådant som hör till på ett forum, alla tycker olika. :) Som du säger så behövs din närvaro här, så välkommen! ;)



Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Välkommen,lite sent,men ändå. :)
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972