Forum > Färdiga produktioner

Clemens- Rörd av en ängel

<< < (3/8) > >>

perrra:
Disney yes!

Håller dock med Wernborg om att det är väldigt tight klippt sång, och vette fan om den ska klippas överhuvudtaget i denna låt, det blir ännu mer känsla om du låter andningarna vara kvar, du kan gaina ner dom lite anske bara!

För nu låter det som det är snott från många olika tagningar.

Jag tycker absolut du ska skicka denna till Warner Music !!!  för dom är ju jättar inom filmmusikindustrin!

Mvh

Perrra

Dividend:
Schysst röst.

Gillar musiken mycket, men psalmigheten i texten är lite störande... Dock kan man ju välja bort att lyssna på texter :)

Bra!

Clemens:

--- Citat från: Åsa skrivet 19.11.2008, 22:23:53 ---Men va fint det här var då!
Psalm.. nej, jo i början och det berodde nog mkt på Paulas väldigt tydliga r..
Men låten i sig känns inte "psalmig" tycker jag.
Jättejättefin låt och så fin sång och stämmor!!

--- Slut citat ---

Tack för lyssning!..ja..tror det till viss del beror på texten..gillar den dock, lite poetisk... :)

Clemens:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 19.11.2008, 22:36:16 ---Har bara ett ord efter att njutit av denna, underbar! :)

Har A/B lyssnat på denna och Memphis låt och tycker att bägge platsar mer än väl i någon modern Disneyproduktion. :)

Du nämnde samarbete vid något tidigare tillfälle, jättegärna. PMa så ordnar vi något! :)

Absolut..skickar ett PM när det är läge kul!

--- Slut citat ---

Kul att du gillar!...lite "easyfix" med arret dock..får se om man får lite energi över till det..Disney...ja.. har inte tänkt så men när du säger det så...jag får packa väskan och åka till det förlovade landet... :D

Clemens:

--- Citat från: perrra skrivet 20.11.2008, 15:59:52 ---Disney yes!

Håller dock med Wernborg om att det är väldigt tight klippt sång, och vette fan om den ska klippas överhuvudtaget i denna låt, det blir ännu mer känsla om du låter andningarna vara kvar, du kan gaina ner dom lite anske bara!

För nu låter det som det är snott från många olika tagningar.

Jag tycker absolut du ska skicka denna till Warner Music !!!  för dom är ju jättar inom filmmusikindustrin!

Mvh

Perrra

--- Slut citat ---
Du och Wernborg har säkert rätt...skall dra lite i filerna  :) Dessutom lite slarvfel hör jag nu...Tack för kommentarer!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion