@EQ: Nej, dom segaste kommer sist..

Haha, nä, men har faktiskt jobbat massa för att hinna innan deadline. Tack så oerhört mycket för din kommentar Equality!

Ja, Åsa är väldigt duktig, och även Jonnerstone, jag tycker deras röster passar väldigt bra ihop. Hörde nån duett med dom tidigare också vilket gjorde valet lätt.

Hans sång är pyttelite för låg på verserna kanske, jämfört med Åsa, fixar det imorn kanske. Thanks broh!
@Freddy: Amerikanskt var ordet.

Fast inte för mycket hoppas jag.

Kul att du gillar det Freddan. Ja, sista reffen kunde väl varit ännu mäktigare. Ännu en Timpani roll och en till cymbal iallafall.

Får se om jag gör något med det. Och tamburinen har du faktiskt rätt i, har märkt detta själv, och det blev tydligare när sången kom på. Eftersom tamburinen har ett högt frekvensområde så skär den ju igenom mycket mer än låga stråkmattor och annat fint.

Kul att låten även framkallar julkänsla!
@Åsa: Ja, det blev väldigt lyckat det här Åsa.

Mycket slit men lätt värt det. Era egna stämmor som inte jag skrev blev ju ruskigt bra som sagt.

Gött att vi kom fram till en mixning av sången som båda var nöjda med. Tack för allt.
@Rattlesnake: 
Trodde först du menade att låten inte passade in me resterande låtarna eller nåt när jag läste första meningen.

Och
"Sanslöst bra produktion" var inga dåliga ord. Stort tack! Mycket jobb bakom också.

Jonnerstones sång kanske kan få ännu lite mer diskant och volym då. Att de två trängs i mitten försökte jag lösa genom en liten panorering åt var sitt håll, men kanske lite mer då?
Tack för alla kommentarer!
Mvh
Memphis with crew