Forum > Färdiga produktioner
Erik Gunnars Risberg - Autumn
riskokarn:
--- Citat från: freddy skrivet 16.11.2008, 16:10:33 ---Helt klart kompetent genomfört. Trevlig lyssning.
Vi har inte så mycket av denna vara här på KR, så det är extra välkommet :)
Om du är intresserad av samarbeten så finns det nog jobb här på KR för dig ;)
Stycket kändes en aning långt tycker jag, men det spelar mindre roll. Vore coolt att höra en låt med lite trummor också.
Fela på!
--- Slut citat ---
Kul o höra! ja, jag är gärna med i andra sammanhang också! ;) , jag har faktiskt funderat på trummor.. nåt drumnbass liknande då kanske :)
ha't fint!
Mvh
Erik
Dividend:
Snygga "kvartstoner" :D
Nämen låter färgsprakande och våraktigt :)
Bra spelat också ;)
Rattlesnake:
Ja, jag tog och knallade in på din myspyssida. Layouten var väl... en aning rörig... :D
Men autumn låter ju riktigt jävla bra! Jag spelar inte själv fiol men jag kan höra att du har en bländande intonation utan direkt vibrato vilket får det att låta lite som nyckelharpa emellanåt, läckert. Och stråkföringen är också super, gnisslefri. Och violan och gitarren lirar snortajt mot fiolen. Vad är det för bas som kommer in på slutet? Låter nästan tramporgel.
Tog och lyssnade på dina andra grejer också. Mångfald kan man kalla det! Electronica är väl inte i min smak, men gillade verkligen "Flying Liber 4L", låter verkligen eget.
Och välkommen hit!
riskokarn:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.11.2008, 20:03:01 ---Snygga "kvartstoner" :D
Nämen låter färgsprakande och våraktigt :)
Bra spelat också ;)
--- Slut citat ---
Våraktigt! gött o höra! :D tack!
Erik
riskokarn:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 17.11.2008, 00:31:32 ---Ja, jag tog och knallade in på din myspyssida. Layouten var väl... en aning rörig... :D
Men autumn låter ju riktigt jävla bra! Jag spelar inte själv fiol men jag kan höra att du har en bländande intonation utan direkt vibrato vilket får det att låta lite som nyckelharpa emellanåt, läckert. Och stråkföringen är också super, gnisslefri. Och violan och gitarren lirar snortajt mot fiolen. Vad är det för bas som kommer in på slutet? Låter nästan tramporgel.
Tog och lyssnade på dina andra grejer också. Mångfald kan man kalla det! Electronica är väl inte i min smak, men gillade verkligen "Flying Liber 4L", låter verkligen eget.
Och välkommen hit!
--- Slut citat ---
Haha, jag får ta och städa lite'rå :)
Ja vad roligt att det lät så pass bra :) tackar!
Kul att du tyckte om Flying liberal som den egentligen heter, att det var eget trodde jag inte! gött!
Det är en trombon som är basgrejjen i slutet!
Hare!
Mvh
Erik
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida