Kontrollrummet

Zebastian har inte sagt hej än...

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Zebastian

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 130
    • Visa profil
Hej!

Jag är ju ny här, har inte hunnit vara med så mycket än och kom på att jag inte har presenterat mig så det ska jag göra nu:

Zebastian heter jag, är 23 år. Bor i Alingsås, åtminstonde nu. Blir väl en stockholmare av mig en vacker dag kan jag tro. Eller kanske blir det skåne? Aaa, för att komma tillbaka till min presentation: jag är främst gitarrist och har spelat i 7-8 år. Ser mig inte som någon tekniskt duktig sådan men ÄLSKAR att spela gitarr. Skriver låtar gör jag också..och spelar in när jag har tid och lust. Av de två låtar jag lagt ut här än så länge kan man nog tro att jag mest håller på med lugna låtar, men egentligen är jag faktiskt mer åt det rockiga hållet och tycker om att skriva låtar med drag i, gärna lite bluesiga sådana.

Detta verkar vara ett väldigt bra ställe och verkar utan någon större konkurrens vara det bästa svenska musikforum man överhuvudtaget kan tänka sig, så det så!

Det var allt för mig. Vi ses!


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Välkommen till ett jättebra musikforum :D

/Marr
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad flabb

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 275
    • Visa profil
Hej o välkommen, så nära Sveriges framsida och så vill du till 08-träsket -
 akta'rej för att flytta till Tjockholm, trångt o mycke' folk o man kommer aldrig härifrån  :P :)
Jag har bytt signatur och kallar mig nu "Mats": http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=profile;u=1531


Utloggad tsmalmbe

hej på dig!
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Sorry! :o
Har ju missat dej Zeb,Välkommen är du,till det bästa av forum(det har du säkert redan fattat ^_^  )
Det finns gott om kunnigt och hjälpsamt folk här,några jävligt vassa sångartjejer dessutom.  :wub:
Jag har aldrig ångrat flytten från VST-Forumet..... ;)
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil

Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil