Kontrollrummet

Eko You Stole My Hart

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
LÅTNAMN:                U Stole My hart
ARTIST/GRUPP:         Eko
GENRE:                    Trallrock
LÅTLÄNGD:               3:40
KOMPOSITÖR:           Eko
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:   
INSPELNINGSÅR:       2008
FORMAT:                 Inbäddat

Ingen fattade ironin i introt så det är nytt åsså lite mer fills och sånt - nu får den vara klar - mot nya projekt. :D
« Senast ändrad: 23.11.2008, 03:06:36 by Eko »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou EKO!

Javisst mannen, tycker du utvecklas hela tiden.
Snygga proddar på löpande band, och mixarna blir bättre efter hand!
Arret sitter åxå med snyggt break åxå
OCh rösten bhar ju riktigt snygg attityd
sen några små iakttagelser som kunde förbättras:
 - sångnivån stundom lite farligt nära rött, särskilt vid 1:24 "you love me" stället.
 - trummorna kunde färgas lite med med fler fill och cymbaler
 - fadeout låter alltid surt i mina öron, kom igen och dra en snygg "slutsats" istället :D
Inte mycket att såga på, snyggt jobbat! :)
h.  johan

Detta var det sista jag skrev då den låg på halvfärdiga och måste ju fortfarande upprepa mig om dom små iakttagelserna.
Och intron då, måste medge att jag int riktigt fattar den spastiska baskaggen, ska det föreställa ett hjärta med taktfel eller....
 - sången klipper till vid 1:20
 - trummorna väldigt dominerande och saknar fortfarande några fills med tillhörande crash. Hihatten upp o vervelkaggen ner i nivå.
 - fadeout........ nja, smak o tycke

Alltså helheten funkar snyggt, särskilt sång o solo diggas!
Det jag gnäller om e ju bara småputs som kunde ge lite mervärde, om man är av den åsikten!

Och eftersom du anser att den är klar så respektarar vi det, kör vidare med nya projekt! :)

h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Light Head

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 102
    • Visa profil
Det är skönt sound, ljuden funkar fint ihop!

MEN! Det där med att vara "tajt" har fått en helt ny innebörd,, tycker att du tagit allt för lätt på det. Ibland närmar du dig ett skönt sväng, i max 1 takt,,,

Låter som en dålig livetagning där inga av musikerna hör något annat än sig själva.

Jag vill att du flyttar tillbaka den till "Halvfärdiga demon" och tajtar till den. För det är den värd!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tjou EKO!

Javisst mannen, tycker du utvecklas hela tiden.
Snygga proddar på löpande band, och mixarna blir bättre efter hand!
Arret sitter åxå med snyggt break åxå
OCh rösten bhar ju riktigt snygg attityd
sen några små iakttagelser som kunde förbättras:
 - sångnivån stundom lite farligt nära rött, särskilt vid 1:24 "you love me" stället.
 - trummorna kunde färgas lite med med fler fill och cymbaler
 - fadeout låter alltid surt i mina öron, kom igen och dra en snygg "slutsats" istället :D
Inte mycket att såga på, snyggt jobbat! :)
h.  johan

Detta var det sista jag skrev då den låg på halvfärdiga och måste ju fortfarande upprepa mig om dom små iakttagelserna.
Och intron då, måste medge att jag int riktigt fattar den spastiska baskaggen, ska det föreställa ett hjärta med taktfel eller....
 - sången klipper till vid 1:20
 - trummorna väldigt dominerande och saknar fortfarande några fills med tillhörande crash. Hihatten upp o vervelkaggen ner i nivå.
 - fadeout........ nja, smak o tycke

Alltså helheten funkar snyggt, särskilt sång o solo diggas!
Det jag gnäller om e ju bara småputs som kunde ge lite mervärde, om man är av den åsikten!

Och eftersom du anser att den är klar så respektarar vi det, kör vidare med nya projekt! :)

h.  johan


Aloha Mahan
Tack för lyssning och en massa bra åsikter - klart att jag försökte göra som du sa dvs en hel del fills t.o.m. med cymbaler - men du är omättlig och vill ha mer :D ska se över igen. Det där rådet om balansen virvel och hihat är bra det ska fixas. Att sången klipper får man leva med jag gillar den dynamiken och det är bara nästan rött. Fade Out tja jag tyckte det passade bra på denna - när jag tänker efter så är det faktiskt inte så ofta som jag fadar ut nåt.
När jag skriver att låten är färdig så anger jag mer en ambitionsnivå - en låt blir aldrig klar är min grundinställning - och - bra råd är goda råd.

Är omåttligt glad för att du gillar helheten, sång och solo (det känns som ungefäralltihop det)
Tack för det.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Det är skönt sound, ljuden funkar fint ihop!

MEN! Det där med att vara "tajt" har fått en helt ny innebörd,, tycker att du tagit allt för lätt på det. Ibland närmar du dig ett skönt sväng, i max 1 takt,,,

Låter som en dålig livetagning där inga av musikerna hör något annat än sig själva.

Jag vill att du flyttar tillbaka den till "Halvfärdiga demon" och tajtar till den. För det är den värd!

Lighthead välj svar nedan själv:
1. Tänk om det hade funnits något ljushuvud som på halvfärdiga gått in och sagt att "jag tycker nog att den är lite otight speciellt mellan 12 och 23 sekunder samt strax innan sista refrängen" så hade ju det varit oerhört upplysande. Istället får jag svar av MaxB och trumslagaroraklet från Obbnäs som i princip tycker att det hela är ok. Vad ska en taktlös man tro?

2. Om du kan ha vänlighet att berätta vilken takt som gungade så kan jag kopiera den och lägga in den i hela låten.

3. Vadå är jag den enda som någonsin lagt upp en ofärdig låt på färdiga?

4. Tack för att du är så uppmärksamma på vår strävan att hävda individualismen i vår musikergärning. Jag har haft ett litet h-l-v-t-e att förmå pojkarna i bandet att göra sin grej och ge sjutton i hur de andra spelar det viktigaste är ändå att delta utifrån sin egen förmåga.

Det är väl kul att höra att du gillar låten mer än arret men jag skulle gärna se lite mer konstruktiv kritik faktiskt.  Sedan får du inte glömma bort att en del här är riktigt riktigt bra medan andra faktiskt gör sitt bästa utifrån sin syn på musiken. Jag tar gärna emot kritik för det är oftast utvecklande men ser gärna att den är lite mer nyanserad.

Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Light Head

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 102
    • Visa profil
Sorry Eko, det var absolut inte meningen att varken klaga eller dra ner på stämningen!! Absolut inte, men jag var nog lite för snabb med min kommentar.

Det är lite svårt att förklara,, men ibland när jag gjort någon låt med någon annan, och vi har skickat lite mp3-filer mellan varandra så hamnar alla spåren lite huller om buller efter ett tag. Jag får lite den känslan här oxo.

Det jag hör gillar jag, soundet är jäkligt bra! Sången är bra! Skönt lirat och det finns ett "sväng" där!! Det är inte mycket att kommentera annat än att det låter som om saker hamnar lite huller om buller. Å det är väl här någon stans som jag inte tänkte till ordentligt. Fick för mig att du lämnade låten,, "nu är den klar!" men jag gillar den och vill inte att du/ni skall ge upp än, för det finns tusan en massa mer att hämta här!

Det där med att klippa ut den där sekunden och sedan repetera är nog ingen bra ide...


Än en gång, det var inte meningen att klaga (på ett icke konstruktivt sätt s.a.s.)

Håller med om att vissa är jäkligt duktiga musiker,, tyvärr känner jag inte att jag själv kvalar in bland dem.. men det är ju så det är.


Hoppas att ursäkten godtages och att jag bringade lite mer klarhet i mitt allt för snabba tangenttryckandes...


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ok Lighthead - jag vart lite sur för att vara ärlig - samtidigt som jag är den första att inse mina brister. Jag kommer aldrig att stå på scen i Madison Square Garden och lansera ett nysläpp så vad det handlar om nuförtiden är att göra så bra som möjligt utifrån de kunskaper jag har - och dessa utvecklas hela tiden känner jag, speciellt med input från sådana här forum. Som sagt jag tar gärna kritik bara det går att göra något vettigt av kritiken, därför ställer jag vissa krav även på kritikern att han/hon är lite tydlig i vad som kritiseras. Johans direkta kritik angående virvelkagge och hihat är ett exempel på bra kritik som går att åtgärda. Din kritik att jag har gett otajtheten ett ansikt är exempel på dålig kritik - den är faktiskt inte särskilt konstruktiv - vad ska jag göra med nåt sånt???
Du får gärna fortsätta att kommentera men jag ser gärna lite mer specifik kritik som sagt.

När det gäller denna låt specifikt så har jag lagt ner en massa tid på det här med O-a kören eftersom jag aldrig har haft med något sådant tidigare - jag har upptäckt att jag emellan inslagen låter som ett ånglok vilket då måste klippas bort jag har också erfarit att inklippen blir för starka vilket föranleder en Fade-in på varje ställe - utvecklande att lära sig.
Nu ligger en ny version uppe med lite mer Q.... lite mindre Virvel... lite mer hihat.... lite mer cymbal.


Och som sagt jag tar gärna emot kritik som är nyanserad - ety det är utvecklande!!!

Mvh Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Go rock. Introt kändes inte direkt genomarbetat, men det gjorde resten. Fast något säger mig att introt var otajt med mening.

Skön känsla i sången tycker jag.

blargh


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Hey!!!
Denna har jag missat......Faan eddi,detta är riktigt bra,några missar på basen,men sången,trummorna, och de snygga gurorna........ :),gillar sticket med hammond,detta är det bästa jag hört från dej här... ;)
keep it up mannen!!
//Åke.
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Go rock. Introt kändes inte direkt genomarbetat, men det gjorde resten. Fast något säger mig att introt var otajt med mening.

Skön känsla i sången tycker jag.



 :D Tackar Fidden jo det är helt rätt introt som jag hade tidigare var´en travesti på dansbandsrock men ingen snappade det riktigt och nuvarande intro är helt riktigt ett sätt att skilja ut sig ur mängden bra uppfattat av dig och tack för övriga kommentarer.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Hey!!!
Denna har jag missat......Faan eddi,detta är riktigt bra,några missar på basen,men sången,trummorna, och de snygga gurorna........ :),gillar sticket med hammond,detta är det bästa jag hört från dej här... ;)
keep it up mannen!!
//Åke.
Tjaba Åke
Jaså några missar på basen hm.. var då någonstans ? >Så kanske jag kan fixa till det, Inför denna låt lyssnade jag faktiskt på hur du hade lagt basen till miljölåten du vet, och förundras fortfarande hur i hela fridens namn du kunde få sånt skönt sound - det kan ju inte bara vara så att det är Ricken som gäller utan du måste ha haft med ett gäng effekter också nespas?
Tack för comment Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Hey!!!
Denna har jag missat......Faan eddi,detta är riktigt bra,några missar på basen,men sången,trummorna, och de snygga gurorna........ :),gillar sticket med hammond,detta är det bästa jag hört från dej här... ;)
keep it up mannen!!
//Åke.
Tjaba Åke
Jaså några missar på basen hm.. var då någonstans ? >Så kanske jag kan fixa till det, Inför denna låt lyssnade jag faktiskt på hur du hade lagt basen till miljölåten du vet, och förundras fortfarande hur i hela fridens namn du kunde få sånt skönt sound - det kan ju inte bara vara så att det är Ricken som gäller utan du måste ha haft med ett gäng effekter också nespas?
Tack för comment Eko
miljölåten? vad heter den på mitt kista-språk då? :)
jo du missar på några ställen faktiskt,men,det är nog bara jag som petig bassist som hör det......
Ang,effekter,aldrig när det gäller bas,där sitter det i basen och i mina korta tjocka fingrar........faktiskt... ;)
Och när jag använder Rickenbackern så vill jag ju att just det ljudet skall gå fram,det är därför jag har en sådan........ ;)
kan du tänka dej mej i ett dansband.....
 B)
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Bara för att folk ska få höra hur en BRA bas låter så lägger jag in en länk till "MiljöLåten" här

[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/I_say_enough_v2.mp3[/mp3]

Detta är något av det bästa basspel jag har hört någonsin och då kan jag erkänna att jag bevistade The Whos konsert 1976 med Golden Earrings som förband som körde en tjugominuters bassolohistoria som var helt otrolig. Åkes spel slår ut det mesta,,,
Vidare så är det Mahan på trummor inte heller det går av för hackor.

Eko
« Senast ändrad: 15.11.2008, 03:33:57 by Eko »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
hmm,undrade just vart den tagit vägen,har bara hört en version utan min bas och Mahans trummor? :lol:
Undrar om inte man borde använda Mahan lite mer,han kan ju lira .....?
Eko,du har satt ideer i mitt flintskalliga huvud!...... :D :lol:
Tack för att du postade denna,har faktiskt inte hört den......... :(
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Håller med om basspelet - Ikens alltså allt kan hända och det är gôtt!  ;)
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Light Head

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 102
    • Visa profil
Jag fortsätter att strö salt i såret,, trycka på blåmärket, rycka bort plåstret..  Det finns ju mer övergripande saker än att lägga på en extra hh eller sänka cymbalerna,, t.ex. att spela "tajt". Även om "tajt" ofta används rätt yvigt. De musiker som bland annant jag själv uppfattar som extremt "tajta" spelar definitivt inte med någon inbyggd sequencer-kvantifiering ställd på 16-delar.

Vid ett par tillfällen har jag trampat sångare på tårna när jag försökt att få dem att se att de inte håller takten. Trots att de sätter första stavelsen på 1'an med högsta precisition. Det är ju efter 1'an det verkligen händer saker!! Det är då själva svänget skall komma. Att allt låter "midi" är både omusikaliskt och tråkigt. (finns tråd om det)

Så,, jag får nog vidhålla min något oprecisa åsikt när det gäller taktkänslan. Det handlar inte om ett anslag här och där, utan instrumenten lirar inte tillsammans. Men som individuella insatser så låter det ju jäkligt bra! Allt från trummor till sång. Kanske gillar jag personligen sångpåläggen lite extra, specielt "andrastämman".


Viktigast är dock!! Detta är en bra låt och jag har lyssnat på den många gånger nu, och kommer att fortsätta lyssna lite till på den!!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
 :D ja lyssna vidare du - no hard feelings - för det är klart att du har rätt jag är nog en rätt så otajt person.
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Light Head

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 102
    • Visa profil

Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Tja!
Gillar den sköna ljudbilden i denna låt som ger mig nån slags cirkus-/tivolikänsla, fråga mig inte varför. Är inte heller jätteförtjust i introt men en viss otajthet kan vara charmig.
 :P
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Tja!
Gillar den sköna ljudbilden i denna låt som ger mig nån slags cirkus-/tivolikänsla, fråga mig inte varför. Är inte heller jätteförtjust i introt men en viss otajthet kan vara charmig.
 :P
Om jag fattat Eko rätt,så är introt otight med flit?????? ;)
eller..........
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Jepp
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Light Head

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 102
    • Visa profil
men resten dåh??

Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?

Tycker att Martinm's beskrivning var klockren.




Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Ser det så här då,Eddi är nöjd,och så mycket finns ,faktiskt, inte att klaga på vad gäller timing.
att han sedan har en helt annan åsikt om ljudbild och mixning kan göra även mej halvt galen..... :lol:
MEN det är ju det som är Eddi,hans vilja,hans musik,hans mix(hur galen den än är) ;)
Han är dessutom en jävligt trevlig person om man har träffat honom privat......och det har jag... :)
Kör på Eko!!
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
men resten dåh??

Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?

Tycker att Martinm's beskrivning var klockren.

Jag är ingen försvarsadvokat men jag tror att det du frågar efter har en viss prioritetsordning.

Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?

Eko, den store låtskrivaren, gör så gott han kan med takten. Jag tror det som är mest viktig, är att skriva låtar och spela in dem. Takten kommer då den kommer. Men å andra sidan tjatar jag jämt på att Eko ska ta bort ekot på sången, eftersom jag gillar Ekos röst bättre utan en massa eko.  :wacko:
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil


eftersom jag gillar Ekos röst bättre utan en massa eko.  :wacko:
[/quote]
 :lol:
exakt,det gör jag med!!!! Eko utan ''Eko''..... :D
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
men resten dåh??

Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?

Tycker att Martinm's beskrivning var klockren.



Se det så här Lighthead om någon frågar på din dödsbädd om sisådär femtio år om du kommer ihåg låten som började med otajt bastrumma -så svarar du: Ja just det,, det var den där j-vla eko  men låten var bra ... ööööhhh.

Då har jag nått mitt syfte haha  :D

Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
men resten dåh??

Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?

Tycker att Martinm's beskrivning var klockren.



Se det så här Lighthead om någon frågar på din dödsbädd om sisådär femtio år om du kommer ihåg låten som började med otajt bastrumma -så svarar du: Ja just det,, det var den där j-vla eko  men låten var bra ... ööööhhh.

Då har jag nått mitt syfte haha  :D

Eko

 :lol:
Mannen,nu är du grym........ :lol:
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad Zebastian

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 130
    • Visa profil
Vilken låt!
Blev riktigt förtjust i den! Skön.
Jag fick för mig först att det var en bilägares vrede mot en biltjuv. Tyckte du sjöng you stole my car först utan att ha läst rubriken på riktigt...det vore iofs också ett coolt namn på en låt  :lol:

Jag har inte läst vad andra har skrivit i tråden men vilka sorts trummor används i låten, de låter riktigt bra. Och basen och gitarren likaså. sången är inte heller så pjåkig.
Lite samma stil som Ikens sololåtar som jag hört och det är BRA!


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Att bli jämförd med Iken tar jag som en stor ära - kul att du tycker så. Trummorna är EZ-Drummer som jag numer har lyckats att tämja så att inte ens Mahan klagar på dom. Basen är Gold gitarren är Pevey och visst sjunger jag You stole my car i inledningen,
Tack Zeb för lyssning och tyckande :D
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Att bli jämförd med Iken tar jag som en stor ära - kul att du tycker så. Trummorna är EZ-Drummer som jag numer har lyckats att tämja så att inte ens Mahan klagar på dom. Basen är Gold gitarren är Pevey och visst sjunger jag You stole my car i inledningen,
Tack Zeb för lyssning och tyckande :D
Eko
altså....
IKEN's låtar är varken bättre eller sämre än nått annat här på forumet......
möjligtvis ,säger möjligtvis då...... är jag en rätt vass Basgubbe.... :lol:
fast det tror jag inte på själv ens... :lol:
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Haha det tycker jag att du ska tro på stenhårt.. Iken Rules sådetså!
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Haha det tycker jag att du ska tro på stenhårt.. Iken Rules sådetså!
Eko
Nope!!!
MaxB är minst lika bra ,om inte bättre baslirare än mej...... :)
Jag är måhända snabbare,men musikaliskt sett är han minst lika bra som mej. :)
om inte bättre faktiskt,,,,,,,,,,,,,....... :)
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
boyzzz  - nu klappar vi varandra på ryggen lite väl mycket :wub:
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google