hmm det håller ju inte att göra en ny post för varje svar....
Light HeadKanske någon mer dubbning då, hm kanske... kanske... ja det skall ju kännas som det är riktigt tryck.
sång och sång, kanske mer skrål

Det där med virtualguitarist tar jag som en komplimang

Tack för lyssningen och kul att du tror den har något!
TobyDet är knappt jag själv lyssnar på den här genren men av någon anledning så hamnar jag här ändå... klart man kan kommentera, det uppskattas oavsett vad man har för bakgrund.
Ville ju göra introt lite annorlunda inte det vanliga tjatet, lite att det skulle sticka ut och ge en hint om vart låten kommer att ta vägen längre fram... lite reklam liksom

cymbalerna ligger ovanpå ett trumtrack så de känns nog inte så helgjutna nä.
Skall ha fraseringen i bakhuvudet vid omtagning när den höjs.
Tack för lyssning och din tid:), så den låter lite glad, även att min röst inte är så entuastisk kanske.. kul
HellpigKallar du det sågning, då har du aldrig sett en sågning, eller är det jag som inte förstår vad som döljer sig mellan orden eller något

Jag tycker all kritik är positiv i den bemärkelsen att man ju på något sätt får en bild av hur det uppfattas och även en möjlighet att utvecklas vidare.
Sedan får man ju också vara medveten om att alla inte tycker samma sak. Det gäller att lita på sig själv och plocka de bitar man tycker för en framåt. Naturligtvis måste man vara självkritisk. Jag lägger ju ut musiken för att folk skall tycka till och är då beredd på både ris och ros. Så jag ser fram emot många sågningar från dig framöver!
Tycker du ofta har mkt bra kommentarer och verkar veta vad du pratar om så jag är bara glad om jag kan stjäla lite av din kunskap och kompetens.
Nä det är ju en demo. Allt mitt är demos. Min starka sida är inte alltid framförandet, det jag fokuserar på är melodierna, att hitta enkla, sköna melodier som sätter sig. Ibland lyckas man mer eller mindre bra. Sedan är det ett sätt att knyta kontakter lära känna nya människor och utvecklas vidare. Det är alltid roligt när någon tex vill lägga ner tid på att sjunga ens låt eller något. Just denna låten kanske inte är någon som kommer att gå till historien men jag hade rätt kul när jag gjorde den och även eftersnacket.
Tack för din tid och kommentarer!
/Staffan