Forum > Demolåtar

EMU: Page 2 (Sunshadow) 090526 Nu med sång av Sol Vikström

<< < (7/13) > >>

david.roennlund:
:D

kul att felan möttes så fint :)

tog liksom allt på en tagning, första testet inatt... så jag är mer än fullt medveten om att det finns skavanker  :P
bla kommer jag in på fel spår på sina ställen+ att  sången dränks...
har kirrat en wav som flyger till emu nu, får sen vad för satyg han kan ställa till med  :D :D

hepp

Emulator:
Å herre min skapare. Hela kittet med lusekofte och allt  :ph34r: Och furu så långt ögat kan se. Lite läskigt  :unsure:

:lol:

skall bli kul att sätta tänderna i waven :)

jonnerstone:
Oh my god!!!

Du vet hur man knäpper på mina strängar iaf  :)

Underbart!!!

Lite väl mycket dist på sången kanske.

Felan gjorde verkligen susen och jag antar att den kommer att göra ännu mer sus efter det att den gått igenom dina maskiner ;)

Gött!!

Micke

martinm:
Tänker på DM men också på Blue for Two.
Retade mig först på virveln men vid vidare lyssning så tycker jag att den är rätt cool.
Skön o följsam violin.
Kanske skulle passa med ytterligare en annan röst (kanske kvinnlig) som kontrast.
 :P

Emulator:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 09.11.2008, 18:42:33 ---Oh my god!!!

Du vet hur man knäpper på mina strängar iaf  :)

Underbart!!!

Lite väl mycket dist på sången kanske.

Felan gjorde verkligen susen och jag antar att den kommer att göra ännu mer sus efter det att den gått igenom dina maskiner ;)

Gött!!

Micke

--- Slut citat ---

Ååå, man får tacka!  Känns verkligen skitkul att det går hem! Sången skall rättas till på något sätt, helt klart. Hoppas också på bra outcome på andra sidan violinmangeln :D

tack!!!

--- Citat från: martinm skrivet 09.11.2008, 18:45:52 ---Tänker på DM men också på Blue for Two.
Retade mig först på virveln men vid vidare lyssning så tycker jag att den är rätt cool.
Skön o följsam violin.
Kanske skulle passa med ytterligare en annan röst (kanske kvinnlig) som kontrast.
 :P

--- Slut citat ---

virveln ja. satt o valde nån lite random o meckade till den lite..får se vad som händer :) Blue for two har nämts förut, skall nog lysna ini mig på dem lite mer kanske :)  SLutat sedan länge om jag inte minns fel=

Skall tänka på fler voices!

tack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion