Forum > Demolåtar
EMU: Page 2 (Sunshadow) 090526 Nu med sång av Sol Vikström
david.roennlund:
:D
kul att felan möttes så fint :)
tog liksom allt på en tagning, första testet inatt... så jag är mer än fullt medveten om att det finns skavanker :P
bla kommer jag in på fel spår på sina ställen+ att sången dränks...
har kirrat en wav som flyger till emu nu, får sen vad för satyg han kan ställa till med :D :D
hepp
Emulator:
Å herre min skapare. Hela kittet med lusekofte och allt :ph34r: Och furu så långt ögat kan se. Lite läskigt :unsure:
:lol:
skall bli kul att sätta tänderna i waven :)
jonnerstone:
Oh my god!!!
Du vet hur man knäpper på mina strängar iaf :)
Underbart!!!
Lite väl mycket dist på sången kanske.
Felan gjorde verkligen susen och jag antar att den kommer att göra ännu mer sus efter det att den gått igenom dina maskiner ;)
Gött!!
Micke
martinm:
Tänker på DM men också på Blue for Two.
Retade mig först på virveln men vid vidare lyssning så tycker jag att den är rätt cool.
Skön o följsam violin.
Kanske skulle passa med ytterligare en annan röst (kanske kvinnlig) som kontrast.
:P
Emulator:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 09.11.2008, 18:42:33 ---Oh my god!!!
Du vet hur man knäpper på mina strängar iaf :)
Underbart!!!
Lite väl mycket dist på sången kanske.
Felan gjorde verkligen susen och jag antar att den kommer att göra ännu mer sus efter det att den gått igenom dina maskiner ;)
Gött!!
Micke
--- Slut citat ---
Ååå, man får tacka! Känns verkligen skitkul att det går hem! Sången skall rättas till på något sätt, helt klart. Hoppas också på bra outcome på andra sidan violinmangeln :D
tack!!!
--- Citat från: martinm skrivet 09.11.2008, 18:45:52 ---Tänker på DM men också på Blue for Two.
Retade mig först på virveln men vid vidare lyssning så tycker jag att den är rätt cool.
Skön o följsam violin.
Kanske skulle passa med ytterligare en annan röst (kanske kvinnlig) som kontrast.
:P
--- Slut citat ---
virveln ja. satt o valde nån lite random o meckade till den lite..får se vad som händer :) Blue for two har nämts förut, skall nog lysna ini mig på dem lite mer kanske :) SLutat sedan länge om jag inte minns fel=
Skall tänka på fler voices!
tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida