Haha, ja ni verkar nästan störa er mer på det än vad jag gör! Jag använder inte hörlursförstärkaren så mycket, eftersom den inte var bättre än den i 002an, så jag har inte nätsladden i så ofta. Jag har den rackmonterad högst upp i racket till vänster om mig, så den är ju inte SÅ störande. När det är nersläckt i sovrumsstudion är det dock desto mer irriterande!
Men som sagt, väldigt mycket för pengarna, och byggkvalitén känns väldigt bra faktiskt med undantag för volymratten till hörlursförstärkaren som känns plastig. Är det bara jag, eller känns det som att de sparat in på hörlursförstärkaren?

Jag fick till och med den "nya" verisionen när jag beställde från Thomann, det vill säga den med lite tydligare vita streck på volymratten.
Det som fortfarande är ett litet problem är att förstärkaren (förstärkarna) i Adam A7 är så jeffligt starka! Jag har såklart testat att ställa dem på -10 eller -20dB eller så men jag tycker ljudet blir en nyans otydligare av det. Nåja, det här leder alltså till att jag får vara väldigt försiktig med volymkontrollen och alltid hålla den under klockan 8-halv 9.