Jag har byggt den själv, men jag har utgått från att den ska användas till musik. Syndar lite och surfar på den också visserligen. Men bara här på KR såklart

Iaf, innan hade (har fortfarande) jag en P4 på 2.8Ghz och 1Gb ram. Öppnade jsut ett projekt som på den gamla datorn maxade alla tänkbara mätare när jag hade maxbuffer (4096) och det va i princip omöjligt att spela upp projektet. Det tog säkert 5 minuter bara att ladda upp eländet. MEN NU!!

Samma projekt ligger på blygsamma 10% CPU i 512 samples (Spelar för övrigt upp det från en extern hårddisk via USB). Har inte räknat med det är ju säkert ett 50-tal pluggar och ca 60 audiospår. Så jag är väldigt nöjd.
Fick däremot blåskäm av okänd anledning när jag skulle lägga till utgångar i cubase, men det hände bara första gången.
EDIT
Lådan (Som redan nämnts, är en Antec Sonata III) ska vara relativt tyst säger dom, men jag tycker inte att det va så stor skillnad från den extremt plastiga låda jag hade gamla datorn i. Men det mesta ljudet kommer ju från CPU-fläkten så det blir väl att byta ut den vad det lider.