Forum > Demolåtar

Cykeln och Marre - Tingel Tangel (En julbetraktelse - v4)

<< < (4/7) > >>

Plinka:
En svängig låt som oxå lämnar en fundering över julen! Det platta arret passar ju eg rätt bra till texten! Tänk vad härligt att vi har så många olika slags bidrag till skivan!  :D

Dividend:
Håller med Ocean... Era attans gnällspikar! :D

Nämen, bra låt! Låter "cykelaktigt", ett eget uttryck.. proffsigt och snyggt... Mycket mysigt!

(Lägg detta till min förra kommentar)

cykeln:
david.roennlund
Tack för det !
Arret lite platt, mera rymd och ljus. Ja, jag kanske är lite snål med rymden här.
Fast den bistra sanningen är nog så att jag kan inte bättre än så här när det gäller arr.
Ja, återkom gärna!

Plinka
Platta arret  :(  :)
som passar bra till texten = platt text ?  :D
Jupp, fram för mångfalden, så mycket bättre än enfalden.

Dividend
Gnällspikar också. Allihopa nu! - Gnällspikar är vi allihopa, allihopa, allihopa ..
Cykelaktig ! Det tar jag verkligen till mej - Tack!  :wub:
Och JA - vi är verkligen FÖR en mysig jul!

equality:
Lyssnar igen och jag tycker det svänger väldiga. Särskilt om funkyguran och gitarrerna innan sista versen. Även elpianot bidrar i högsta grad. Kan inte fatta vad som skulle låta "platt"??  Det som är tänkt som en stålsträngad gura i början låter midi - om man nu kan säga så - är den det enda som jag kan komma på. Annars tycker jag det är klockrent och suveränt. Ös på bara!  :D

Marruschkka:
Jadu Cykeln, jag tycker musiken är helt suverän och i rätt anda, håller med Eq helt och hållet, precis så är det :P

Den här är komplett nu, jag är toknöjd, vi fortsätter köra så det ryker..på annat nu :D

Tjohej!!

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion