Forum > Färdiga produktioner
Memphis - Halleluja
Memphis:
Gosch, väcktes denna låten igen. Känner att det e dags att begrava den snart. :D
-HM - Har inte använt någon kompressor eller limiter nånstans så jag tycker det inte borde låta maxat. Fast volymen på kanalerna kanske e satta högt, minns inte, var ju ett tag sedan vi gjorde låten. Kul att det blev en favorit. :D
-yknot - Tack. :) Kanske inte unikt spelat eller arrat direkt men själva idén e väl unik? :rolleyes: Har inte sätt någon annan country-cover på låten iallfall.
-zorrow - Tackar. Men vilket gitarrsolo? :blink:
-Rattlesnake - Hehe, thanks Rattle! Bra idéer där men vi kommer inte greja mer me den. Men ifall vi gör nån ny så.. :D
Harmonica mike:
Jag hade också missat videon - lysande!
En riktigt bra cover som förtjänar rampljuset.
Distet,ja hos mig ligger staplarna på max genom hela låten med efterföljande digitaldist..Synd på så rara ärtor.Kan ju vara nåt med min lyssning.Om ingen annan hör det så ger jag mig..
Skitkul detta och riktigt bra gjort.
Mike
Harmonica mike:
--- Citat från: Memphis skrivet 11.04.2009, 11:48:59 ---Bumpelibump! Okej, håll i er! Nu har jag o mina bröder gjort en musikvideo till denna hysteriska cover! :lol: :lol:
Som är minst lika galen. :D Obs. den är väldigt fånig o flummig. Titta inte om ni är rädda om ert liv.
http://www.youtube.com/watch?v=xNzfP_OXc-s
/Memphis
--- Slut citat ---
Lägg in länken i trådhuvudet Memphis.
Fler behöver få se detta brillianta mästerverk.
Mvh
Mike
MaxB:
Premiär för mig! Tack för tipset! Låten har ni ändrat totalt och tillsammans med videon är den kul att se och höra. Roligt att ge sig på musikvideogenren! :lol:
Marruschkka:
Ha ha..den här gjorde mej på gott humör..en klart humoristisk video..diggar här jag :P
Bra jobbat boys!!
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida