Forum > Färdiga produktioner

Chrome: Surreal EP

<< < (16/21) > >>

david.roennlund:

--- Citat från: mahan skrivet 06.11.2008, 01:08:19 ---6:45  IMPONERANDE VÄXLING! Helt ny invinkling........ SNYYGGT!

--- Slut citat ---

tackar  :)

Emulator:
Sådär. förhoppningsvis sista svängen nu innan den skickas till mastring. jag har meckat lite med övergångar, och lite nivåer. nytt slut, dock samma stråkar kvar. Wernborg + marre körar nu i refrängerna på meltdown.

Så, tack för all input hittills...och om någon orkar.... tyck gärna till :)

Vissa grejjor kvarstår som jag egentligen inte är riktigt nöjd med, men nu får det vara nog för denna gång!

Surreal EP

[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/surrealEP320.mp3[/mp3]

jonnerstone:
Efter disskussionerna kring Dont give a damn så måste jag bara bumpa denna. Dont give a damn är inte den bästa låten på forumet som jag sa innan. Det är den här....detta är vad jag kallar ett Mästerverk. Superba insatser från alla inblandade och ett skickligt roddande av Emulator.

Episkt är ordet.

:) :wub:

Micke

Dividend:
Nä episkt är inte ordet.

Djävulusiskt (bra) är ordet :D Gillar också denna mer än Dont..

Emulator:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 29.10.2009, 22:59:02 ---Efter disskussionerna kring Dont give a damn så måste jag bara bumpa denna. Dont give a damn är inte den bästa låten på forumet som jag sa innan. Det är den här....detta är vad jag kallar ett Mästerverk. Superba insatser från alla inblandade och ett skickligt roddande av Emulator.

Episkt är ordet.

:) :wub:

Micke

--- Slut citat ---

Oj! MAn kan ju inte annat än mysa när man läser det där :) Mycket nöjd själv, enda lite trista är att david försökte ordna levande cello, men hans kontakt försvann, och jag jagade ett tag utan resultat, så stråkarna fick bli kvar som de är.

tack!

Divi: samma här, gillar denna bättre :D tack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion