Forum > Färdiga produktioner

Chrome: Surreal EP

<< < (15/21) > >>

Åsa:
Mahan   :D Dina kommentarer på låtar är alltid lika underhållande att läsa! Och berömmet värmer ju bara såå gott! Tack!!

mahan:

--- Citat från: Åsa skrivet 06.11.2008, 21:29:48 ---Mahan   :D Dina kommentarer på låtar är alltid lika underhållande att läsa! Och berömmet värmer ju bara såå gott! Tack!!

--- Slut citat ---

Tjou Åsa,
Kul att det tas som underhållning, finns nog alltid enn tanke bakom all humoristighet, eller va de nu heter...
Och om jag anser att det behövs tilläggsuppmuntran, ja då skriver jag så......
Försöker bara vara realistisk i mina inlägg, inte såra nån, heller inte lyfta nån till sjunde himlen!
Detta alster är så mångsidigt och sammanslaget av så många snygga artister att man kan bara lyfta på hatten åt EMU som lyckats få till stånd ett så lyckat alster!

h.  johan

Åsa:

--- Citat från: mahan skrivet 07.11.2008, 21:53:28 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 06.11.2008, 21:29:48 ---Mahan   :D Dina kommentarer på låtar är alltid lika underhållande att läsa! Och berömmet värmer ju bara såå gott! Tack!!

--- Slut citat ---

Tjou Åsa,
Kul att det tas som underhållning, finns nog alltid enn tanke bakom all humoristighet, eller va de nu heter...
Och om jag anser att det behövs tilläggsuppmuntran, ja då skriver jag så......
Försöker bara vara realistisk i mina inlägg, inte såra nån, heller inte lyfta nån till sjunde himlen!
Detta alster är så mångsidigt och sammanslaget av så många snygga artister att man kan bara lyfta på hatten åt EMU som lyckats få till stånd ett så lyckat alster!

h.  johan

--- Slut citat ---

Hej på dig! Ja det var precis så jag menade, att du har en förmåga att ge konstruktiv kritik, både positiv och negativ på ett så bra skrivet underhållande sätt -med mycket värme  :)

Ja alla låtar i sviten är suveräna och denna sammanhängade mix är verkligen super.. Jag är riktigt jäkla stolt över att vara med!

Emulator:
Ja Å o M, man får tacke o bocke :)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.11.2008, 22:01:31 ---Ja Å o M, man får tacke o bocke :)

--- Slut citat ---

Ja, bokke lite djupare mannen, lite till, ända ner! :lol:
Du har ett snyggt alster på gång, så det minsta man kan vänta sig är ca. 125 grader 30 minuter böjning av kroppen!
Vikum, knåbum, ekstrum, enligt senaste eskimo råd, följ det så är du snart i mål....

i målburken! :lol:

Kör hårt!

h. johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion