Forum > Färdiga produktioner

Kontrapunkt - Time is out of season

<< < (5/6) > >>

Leif:
Equality:Tusen tack för de fina orden! Nickel Creek får jag ta och kolla upp! Ja, angående stämman så får vi ta med oss det i framtida låtar. Kan bli fint med en kvinnlig stämma också. Kul att du gillar Kristoffers insats på stämma och mandolin! Vi ska väl försöka dra oss ut och spela nu till hösten igen. Vi har kanske en spelning uppe i huvudstaden som kan bli av till hösten iaf, men det ligger fortfarande löst. Innan dess, så har vi ju en tråd med live-tagningar här, som du kan få ett smakprov ifrån:

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=17726.0

Kan ju även slänga in klippet på denna låt när jag ändå är igång:

Tack för öron och ord!

Dividend: Tack ska du ha!

freddy:
Minns inte riktigt förra versionen, men jag gillar denna helt klart. Känns färdigt. Lyssnar dock i datorhögtalare :) Bra låt och om ni lirar i sthlm så får du hojta till kraftfullt!

Marruschkka:

--- Citat från: freddy skrivet 16.07.2009, 12:35:20 ---Minns inte riktigt förra versionen, men jag gillar denna helt klart. Känns färdigt. Lyssnar dock i datorhögtalare :) Bra låt och om ni lirar i sthlm så får du hojta till kraftfullt!

--- Slut citat ---

Mycket fint sound och med den här spröda mandolinen samt kontrabasen så lyfter det verkligen. Sången som vanligt innerlig och vacker med fin stämsång.

Håller med Freddy, jag vill oxå komma på lajv-konsert, och det har jag sagt förr om er musik:D

Ursnyggt!

/Maria

Leif:
Freddy och Maria, tusen tack ska ni ha! Vi kommer att slänga upp en tråd här på forumet om det blir några spelningar! Hade varit riktigt kul att se er där!

Tack för stödet!

flabb:
Låter mycket bra, fick lite Jethro Tull-vibbar av sången.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion