Forum > Färdiga produktioner
Kontrapunkt - Time is out of season
Leif:
--- Citat från: flabb skrivet 16.07.2009, 21:02:18 ---Låter mycket bra, fick lite Jethro Tull-vibbar av sången.
--- Slut citat ---
Tack ska du ha! Gött med Jethro Tull-vibbar! Det glädjer mig att höra!
asti:
Ja, det här låter verkligen bra! Riktigt bra sång och väl avvägd mix. Älskar mandolinen!
Fattas inget här, klart för radion!
Leif:
--- Citat från: asti skrivet 19.07.2009, 20:47:33 ---Ja, det här låter verkligen bra! Riktigt bra sång och väl avvägd mix. Älskar mandolinen!
Fattas inget här, klart för radion!
--- Slut citat ---
Tusen tack asti! Kanske är dags att skicka in den till P3 demo och skivbolag snart då. Ja, Kristoffer är en hejare på mandolinen, trots att han va ganska grön när han lade den här, så låter det riktigt proffsigt!
Emulator:
Mandolinbaserad musik kan väl inte sägas höra till den genre jag ofta blir påkommen att lyssna på. OM det händer någon gång, brukar det mestr vara nån låt som fidden postat.
Detta kan jag dock lyssna på -med behållning. Jag tycker allt ifrån låtstruktur, arrangemang, spelskicklighet och sång fungerar ihop som en fantastiskt bra helhet.
Mixen och instrumenterandet får höga betyg, skitbra!"
Vad det gäller sången tycker jag även där att det är riktigt bra. Du sjunger med attityd, och försöker göra dig ett eget "sound" snarare än att bara "sjunga fint": PErsonligt och starkt uttryck.
Skitbra!!!
Nu vill vi se er på Katalin i uppsala inom kort.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida