Kontrollrummet

L.C Is here.

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad L.C

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
Halloj alla glada. L.C var namnet och nu tänker jag spendera lite mer tid på kontrollrummet. B)

Är en gammal användare från gammla studioforum sedan 2003. Tänkte att det är lika bra att husera här lite då och då med. Även reggad på studios gammla och nya och postar där lite då och då.

Haft lite ont om tid för musik ett par år pga karriär men det lutar åt att saker och ting ser lite bättre ut nu på den fronten och tänker slänga upp lite demos här till och från med samt bidra med den kunskap, stor eller liten, jag har.

Mac och Logic användare, kör lite FL på en PC med ibland. Har även lite andra program som inte är installerade för tillfället.


Utloggad Dark Of Light

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 153
  • Med lem
    • Visa profil
Hejs och välkommen hit, LC! "Ont om tid för musik ett par år pga karriär", lät nästan som något som Brittney Spears kunde häft ur sig, lite syniskt sådär  :P...

Hur som helst, bra att det ser bättre ut på musikfronten nu, hämta en öl från kylen, släng dig i soffan och börja "kreativisera"!
  Vadå för tidigt för en öl??? Jag är ju faen vaken! 


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
hej hopp!
https://soundcloud.com/secondary-protocol



Utloggad DjViss

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
  • Dj Viss@Work
    • Visa profil
Borås? Där har jag fastnat på en refrug med en gammal bil...
Sen har jag undvikt hemska telefonförsäljare med stentvättade jeans och blonderat hår..:P
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

myspace.com/djvissmusic


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Välkommen tillbaks in i gemenskapen :)
blargh


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Hej å välkommen!

Känner igen din avatar från foto-tråden på gamla forumet... :)