Inte min typ av musik egentligen.
Men sitter med ett leende på läpparna av det här... Gillar!
Texten är nog det gladaste jag hört av dig. (Med undantag för kokosnöt-låten 
Tjou Per!
Kul att ha dig på tråden igen och ännu kuligare att du gillar!
Och texten den e som vanligt av vår vän Spacetrucker, så tack till honom!
Bra!
Av någon anledning fick jag plötsligt för mig att jag vill höra dig sjunga tango på finska!

Tillagt, nu har jag lyssnat lite till och för ovanlighetens skull har jag lite invändningar. Ljudbilden är så kompakt att jag fick närapå ducka för att inte "få den på mig"
. Jag tror låten skulle vinna mycket på en utrensning så att ljudbilden, i mina öron, blir lite mer distinkt. Låten är väldigt bra men skulle må bra av en lite mer avskalad approach, tror och tycker jag.
Tjou JT!
Kul att du orkar ta del igen!
Ha haa... om det finns nånting här i världen musikaliskt som jag absolut vägrar att ta del av så är FINSK TANGO

Fy tsfui!

Kommer ny version igen, har lite rensat och allt e sjunget på nytt! Hoppas jag har fått lite mer dynami(t)k i rasket nu!

Nice! Detta gillade jag! Bra låt med underbara sång/kör-harmonier. du är grym på stämsång!
Kan väl inget säga en STOORT TACK!
Det här är ju mysigt 
Nu lyssnade jag på version "23 oktober" vilket jag gissar på är rätt?
Är inte sången lite dov? Kanske inbillar mig men det är det enda jag reagerar på...
För övrigt så bor väl du på åland? Fan du borde ju tjata på vikingline om en spelning.
Då kan ju jag åka samtidigt och jamma med dig
Har gjort det en gång faktiskt efter 20 öl, smärre pinsamt 
Men det är verkligen mysig musik tycker jag som höjer stämningen.. Fortsätt så!
Tjou Hedlund!
Riktig version, fast nu finns det en ännu färskare, med all sång lagt på nytt!
Nae, bor inte på Åland, bor 30 km västerom Helsingfors, i Kyrkslätt i en by som heter Obbnäs.
Ingen dum idé att bomba Viking eller Silja! Ojojoj men efter 20 öl så ligger nog Mahan i en pöl!
Kul att stycket gills, ny version kommer om en liten stund!

Riktigt bra feel-good musik, mycket behagligt att lyssna till, och dina sköna harmer och stämsången är härliga men ingångstonen på stämmorna där vid 1:29 känns lite hård bara, går det att mjuka upp det där så är det ju perfekt, hela kitet 
Blev på gott humör av din låt här, snyggt jobbat 
/Marr
Tjou Marr!
Skönt att det känns skönt! Och snyggt att du upptäcker direkta felaktigheter, blit ju lixåm blind på örat när man sitter o skruvar timme ut o timme in.
Borde dock vara fixat nu, kolla senaste versionen om du ännu orkar o ids!

Jahaja. Jag brukar inte ge mej in och kommentera Mahans verk eftersom jag hittentills inte gillat, med få undantag, vad du gjort. Här kommer då igen ett stycke med mycket musikalitet o charm. Du är väldigt musikalisk och fanatiskt produktiv
. Som vanligt så har du släppt igenom för mycket "slarvfel" som stör mej.
bra låt o bra framfört. Skulle vara kul att få jobba med dej nån gång / Mikke
Fan va kul att du tittar in Mikke!
O jisses va din kommentar värmer, visst sku de vara snyggt att köra nåt projekt tillsammans, helt klart!

Bara att hoita till! Och jooo, jag vet... har ju alltid så brottom att jag slarvar för mycket, ska försöka bättra

Så nu finns det en ny version med liiiiiiite mindre slarv, hoppas jag!
Bra sound, men allting är lite i otakt och alltså väldigt otight. Låter således spretigt. Alla instrument spelar sitt eget, men inte tillräckligt med varandra.
Eller så hör jag fel.
Tjou Esbo!
Har nu lirat om en del och sjungit in sången o alla stämmor på nytt, mixat o skruvat så det surrar i skallen, hoppeligen till det bättre!
TACK IGEN EN GÅNG TILL ALLA GODA O UPPBYGGANDE O MOTIVERANDE KOMMENTARER! 
HAR SKRUVAT TILL EN NY VERSION (Kanske den sista?)
OCH FORTSÄTT O SÅGA OM NI ORKAR, SKU GÄRNA VILJA HA DENNA FÄRDIG![mp3=200,20,0,left]http://johanm.com/music/RAINBOWS%20CHILD-Master.mp3[/mp3]
h. johan