Forum > Demolåtar
FLYTTAT - Eko Black Death - omdöpt
Wernborg:
Hitta kvantiseringsfunktionen för trummorna!
Någon skumt som spökar rent harmoniskt i det lägre registret.
Stora och fluffiga mysiga ljud utom trummorna som är små och platta.
Sen ska det på sång också va?
Eddi:
Ja Wernis det är mycket skumt med denna eftersom jag försökte lägga trummorna "för hand" då hamnade spelet en kvart fel - och basen låter inget bra alls trots att det är en riktig något som MaxB inte uppfattade.
Nä jag återgår till gamla varianten och sång är redan påbörjad - låten kommer att döpas om till Black Death och handlar om digerdöden i England 1348.
Vissa partier sitter som gjutna i huvudet på mig så jag måste nog få till det på något sätt annars blir jag olycklig hm... :blink:
Eko
MaxB:
Sorry det där med basen, låter så tight att jag trodde det inte var riktig bas. Shysst tema hörru, digerdöden, huvva...
Vad tror du om halva hastigheten på trummorna. Så snabbt dog dom väl inte. :ph34r:
Eddi:
Jo det blir halv fart eller nåt på dom också men digerdöden hade tre varianter och i ett av fallen dog man samma dag som symptomen uppträdde i de övriga tog det tre till fem dagar.
Just nu letar jag efter en kyrkklocka har du nåt tips?
Eko
MaxB:
--- Citat från: Eko skrivet 22.10.2008, 21:17:10 ---Jo det blir halv fart eller nåt på dom också men digerdöden hade tre varianter och i ett av fallen dog man samma dag som symptomen uppträdde i de övriga tog det tre till fem dagar.
Just nu letar jag efter en kyrkklocka har du nåt tips?
Eko
--- Slut citat ---
Inget tips direkt tyvärr men andra måste känna till bra kyrkklockor!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida