Min testsite besöks frekvent av alla möjliga musiker - även folk som inte härjar i forumen, så jag kan gärna lägga upp en banner gratis någonstans på de svenska sidorna där, för den goda sakens skull.

Alla medlemmar som har hemsidor skulle ju också kunna lägga upp en banner för forumet där, så blir det ganska många länkar i ett slag.
Studios forum postar jag fortfarande i också - men man behöver inte titta in på särskilt ofta för att hänga med i svängarna där som det ser ut i nuläget. Om communityt och forumdelen där så småningom blir bra, så kommer många säkert tillbaks dit också, så det gäller att smida medan järnet är varmt - och dra hit allt folk NU...
Wikin är en kanonbra grej att locka med - men det vill till att fler börjar skriva där också. Det är ju bara ett fåtal som har skrivit - och det finns för mycket att skriva om för att det ska växa effektivt när det bara är några få som ska orka dra i alla ämnen, så kom igen allihopa. Leta upp info och skriv om minst ett ämne i veckan från "önskelistan" - eller annat som ni kommer på, så kommer det att växa så in i h-e!