Forum > Färdiga produktioner
Kontrapunkt - 50 shades of grey
oceanmusic:
Bumpar den och vidhåller samtidigt att den är övergrym i mitt tycke! :)
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 13.10.2008, 22:11:23 ---
edit: Glömde fråga: hur får du in den där spelaren under halvfärdiga demon? Trodde det bara funkade på "färdiga".
--- Slut citat ---
Jag ville också veta det nyligen och fick tips av Freddy. Principen ser du i koden nedanför:
--- Kodstycke: ---[mp3=200,20,0,left]http://boom.shivas.se/music/MaxB_IComeToMyLord_ver2.mp3[/mp3]
--- Kodavslut ---
Den här låten, vilken skön sång och bra driv i instrumenten. Jag gillar det här väldig mycket!!!
freddy:
Jag gillar stolle och Leif, alltid kvalitativt. :)
Gillar det lilla licket som går i slutet på varje versrunda. Snyggt lirat!
Leif:
Gött att höra att låten gillas! :)
Kanske kan bli ännu bättre med Stolle på stämsång och lite annat småpill.
Tack för att ni lyssnar och kommenterar! Det är värt enormt mycket!
/Leif
LisaS:
Hur bra som helst. Rysningar!
Men som sagt, Stollen kan gärna lägga någon stämma här och där (fast inte för mycket ändå, men lite lagom så det blir lite extra tillpiffat). För övrigt sjunger Leffe tokigt bra som vanligt. Ska jag anmärka på något, så tycker jag att det blir lite för mycket ”yeah” på slutet av många fraser.
Det sparsmakade rhodes-solot i mitten är helt grymt (man skulle nästan kunna tro att vi var släkt du och jag).
I mina dåliga öron är trummorna lite för höga ibland, fast jag antar att du inte har pillat klart med ljudmixen än.
När låten har tagit slut och sången ekar ut får jag för mig att det kanske hade varit snyggt om en lugn rhodes-slinga hade smugit sig tillbaka, men det kanske beror på ett önsketänkande av att jag inte vill att låten ska vara slut utan fortsätta lite till. Men å andra sidan finns det en liten knapp som kallas ”repeat”, den kan man låta vara intryckt också.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida