Schysst sväng!
Nice gitarrplock som jag tidigare skrev!
Men var är baskaggen? Å andra sidan saknar jag den inte speciellt. Ligger den på varje taktslag eller på ettan och trean, svårt att höra?
Körerna i refrängen är för låga!
Slutackord (12 strängad?) låter lite avslöjande ostämd, eller vad?
Bra trumspel. Är väl Drumcore du använder. Samplingar av riktiga trummisar. Tycker du använder samma break lite för ofta, mer variation önskas.
Upplevs som att du verkligen gillar det gör och det smittar av sig. Snyggt jobbat 
Jag tror baskaggen ligger på ettan och trean. På slutmixen skar jag en nerförsbacke från c:a 100 Hz och neråt. Har inte eq:at nånting på trumlooparna (från drumcore) och undrar om jag ska göra det? Har inte tänkt på't innan.
Jag har provat volymerna på körerna fram och tillbaka. Om de hörs mer, upplever jag att det inte låter bra. Om man däremot mutar körerna helt, hörs en väldig skillnad. Jag tycker dom fyller ut lagom mycket, med den volym de har. Nån annan som har synpunkter?
12 strängad har jag ingen men jag la på ett slutackord efteråt det som klingar ut, ostämt... förmodligen. Har stämt gitarrerna på gehör med hjälp av elpianot och kylan i gäststugan stämmer om gitarrerna...
I drumcore använder jag samma break lite för ofta hmm kanske, troligen. Jag gillar trumljuden men användargränssnittet är inte det bästa och det försvårar lite för mig, då jag provar ut olika break. Men ofta spelar trummisar ganska lika saker på en och samma låt... Gör dom inte det?
Kul att vara igång igen och göra "musaik"!