- MacTS:
Svängen gillar jag också, basen är kul att spela. Jag har inte vandrat runt så där på halsen förut. Ostrukturerat får det vara då jag hittar på saker. Strukturen får komma sen. Vet inte om jag kan få till rivig röst. Får se hur den blir.
- Iken:
Japp, struktur ska komma, nån sång också.
- Rattlesnake:
Kul att du gillar ljudet och drivet. Sitter med akustiska gitarren framför SP B1 som sitter på kanten av stora skrivbordet, två meter från datorbruset. Trummorna är fina. Det är inte EZ utan Drumcore. Köpte dessa på garagerea på DeLuxe Music för nått år sen för 1000kr. Gillar dessa trumljud bra.
- Wernborg:
Skönt sound, jag har inte eq nånting och vet inte om jag behöver det heller. Det får komma senare i så fall.
- Eko:
Tack, det är kul att spela gitarr.
- Lådan:
Morgonmusik, hmm, jag ska kanske skriva en text som handlar om morgonpromenaden till bussen ändå...
- Guran:
Struktur var ordet! Ska komma vad det lider...
- Jocke:
Tvättbräda är en bra idé men min tror jag är slängd. Hade fingerborgar till den också tidigare...
- Freddy:
Drumcoretrummorna är bra tycker jag.
- SteveHarris:
Tack för ditt omdöme, trevlig var ordet.
- Emulator:
oooooooh-kör tror jag på. Får se var jag hittar dem och var de ska placeras.
- oceanmusic:
Ja, den rullar på på något sätt. Passar nog med en text om vandringen till bussen. Ett steg till i texten kunde vara att hylla min trevliga granne som ofta brukar plocka upp mig med sin bil och köra mig till pendeltåget. Den delen kunde komma in i en refräng! Verre 2 gick på loop på väg till jobbet imorse här också