Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Ut På Landet
MaxB:
Har lagt om sången idag igen och har valt att behålla den barnsliga texten men har gjort den ännu barnsligare. Jag tror bestämt det har blivit en låt för dagisbarn. Men det är helt okej.
Har i version 6 fixat volymen på sången och de olika instrumenten inbördes. Tacksam för förbättringstips!
Samma länk finns i första inlägget i tråden och där finns även länk till KR:s mediaspelare
http://boom.shivas.se/music/MaxB_UtPaLandet_v6_20081026_eq_norm.mp3
Den som kan får gärna flytta över den här till "Färdiga demon".
Eddi:
En stubbe som är glad - ja faktiskt :D
Ok här har du en snubbe som tar tillbaks vad jag sagt om texten och hävdar bestämt motsatsen. Det blev ju hur bra som helst detta.
Skriv in i Rubriken: FLYTTAD sedan lägger du helt enkelt upp den med spelare och allt på Färdiga.
Eko - vi ses om en stund.
Leif:
Tjena!
Nu har det hänt en hel del sen jag lyssnade sist! Riktigt härligt barnslig låt! Jag kan ju inte bli annat än glad när jag hör den! Den skulle passa skitbra på en samlingsskiva för barn! Ska höra vad mina smågrabbar tycker om den sen! :D
Skitbra jobbat!
Tack för glädjespridningen! :)
MaxB:
--- Citat från: Eko skrivet 27.10.2008, 18:31:47 ---En stubbe som är glad - ja faktiskt
Ok här har du en snubbe som tar tillbaks vad jag sagt om texten och hävdar bestämt motsatsen. Det blev ju hur bra som helst detta.
Skriv in i Rubriken: FLYTTAD sedan lägger du helt enkelt upp den med spelare och allt på Färdiga.
Eko - vi ses om en stund.
--- Slut citat ---
Tack för textkommentaren Jag tycker det är okej att vara barnslig!
Jag vill ha hela tråden flyttad - med kommentarer - Tror inte det fungerar om man gör som du säger! Hoppas tsmalmbe tar sig tid att flytta den.
Tack för sällskap under en fikakväll på Söder, med musikunderhållning från Going going gone och ett band från Uppsala. Kul att se Micke och Uffe också.
--- Citat från: Leif skrivet 27.10.2008, 22:30:09 ---Nu har det hänt en hel del sen jag lyssnade sist! Riktigt härligt barnslig låt! Jag kan ju inte bli annat än glad när jag hör den! Den skulle passa skitbra på en samlingsskiva för barn! Ska höra vad mina smågrabbar tycker om den sen! :D
Skitbra jobbat!
Tack för glädjespridningen! :)
--- Slut citat ---
Tack för kommentar. Meddela gärna hur barnen tar det!
MaxB:
Jamen, nu är ju låten färdig ju!
Länk i första posten!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida