Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Ut På Landet

<< < (7/9) > >>

Kornstad:
Vilket skönt sväng!!  Superhärlig laidback musik detta och kan tro på de som kommenterat från början, att den nog faktiskt gjorde sig rätt bra utan sång också. Snygga guror, riktigt bra trummor och jag myyyyser.   :)

MaxB:
Tackar!
Jag har väldigt svårt att få tid att arbeta med musiken (har inte hunnit slutföra förra låten jag gjorde heller) men hoppas kunna lägga om alla instrument från början till slut på den här också.

Angående texten: om jag ska använda den här gamla texten på svenska som jag gjort måste jag lägga om den också.
Men kanske ska jag lyda Eko:s råd och hitta på en bättre text liknande "promenad till bussen"...

freddy:
Det svänger så det svartnar :D

MaxB:
2008-10-25: Nu har jag lagt om gitarrer och nån till gitarr har tillkommit..
Har också lagt om sången men vet inte vad jag ska ha som text på den här egentligen...

Version 5:

http://boom.shivas.se/music/MaxB_UtPaLandet_v5_20081025.mp3

Kornstad:
Tänkte precis lägga in en kommentar om att du måste ha jobbat om gitarrerna en del, men nu när jag skulle skriva det såg jag att du precis hade skrivit bekräftat just detta.

Tycker det blev snyggt gitarrspel, men att sången hamnar lite bakom. Upp med volymen en aning på denna, så kan du sedan flytta över detta till färdigt.   :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion