Kontrollrummet

tsmalmbe - We Wish You a Merry X-Mas

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tsmalmbe

En till som blev över från 2007. Mycket simpelt arrangemang i denna. Visslingen, sorry, detta är ju 2007... Lite RE-501 på elgitarren för att det var min grej det året. Nylongitarr, för strängarna till akustiska hade gått av vid detta skede av 2007.

Tyck till, hör den till Juleljud 2008?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


freddy

  • Gäst
Detta gillar jag, lite småsaker bara. Ska du förnya något eller är denna version den som gäller?

Helt klart ett fint julbidrag!


Utloggad tsmalmbe

Tänkte inte orka fixa på denna eftersom min utrustning ändrat och en remix skulle vara en hel del problematiskt. Jo, lite orena toner kanske här och där, lite fel spelat kanske också..
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Larsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 169
    • Visa profil
    • Larsson´s Musik
denna hör absolut hemma på 2008..
måste fråga vad är det för verb du har på sången?
det får visserligen "S"-ljuden att viska, men det har en karaktär
som jag letar efter..misstänker att det säkert är något svindyrt hårdvaru verb..

annars skönt sväng i låten!
/Larsson
:)
http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=122284


Utloggad Memphis

  • Från List-tvåa till
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 714
    • Visa profil
Väldigt fin version det här, gillar sångstämmorna mycket. Men ta för bövelen bort disten i introt!!..   :wacko: :rolleyes: Det var inte jättesnyggt direkt tyckte jag iaf. :) Hade varit snyggare akustiskt och att du behöll delayet. En del sura toner på tjejstämman också, mest mot slutet. Annars skulle jag gärna ha denna på Julskivan 08, nice. :)

M/


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou!
javischt will we ha denna på juleschivan, schjälvklart!
and a häppi good nyear! Mykket schtämningsfullt och traditionellt! :D

h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............