Forum > Färdiga produktioner
Becker - Paradox
Becker:
--- Citat från: Emulator skrivet 10.10.2008, 23:28:55 ---varför bannlyst? bli först i så fall. whats the point in being a copy`?
;)
--- Slut citat ---
Hehe jadu. För att det inte hör hemma i genren. Tycker det sabbar stämningen i musiken och hur den förmedlas. Psytrance ska vara rå och hård och inte sockersöt. Svårt att förklara men något åt det hållet.
Edit: Glömde bort att säga tack till er andra oxå. Riktigt grymt att ni dels tar er tid att lyssna igenom och dels skriver ett svar på en musikstil som inte tilltalar er egentligen. Stort plus i kanten på det.
Eddi:
Dottern på 18 gillade verkligen
Eko
Emulator:
--- Citat från: Becker skrivet 11.10.2008, 11:48:54 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 10.10.2008, 23:28:55 ---varför bannlyst? bli först i så fall. whats the point in being a copy`?
;)
--- Slut citat ---
Hehe jadu. För att det inte hör hemma i genren. Tycker det sabbar stämningen i musiken och hur den förmedlas. Psytrance ska vara rå och hård och inte sockersöt. Svårt att förklara men något åt det hållet.
--- Slut citat ---
Köper det helt klart. Men jag menade inget annat än något som skulle vara stenhårt. Vocals behöver inte betyda sockersöt :)
oceanmusic:
Mysigt! :) Vet inte det får klassas som just mysigt men sittandes med en massa databasrestorer och presentationsmaterial låter det kalas! ;) :)
Ruggigt snygga ljud och väl sammanhållet, tycker jag. Bra jobbat!
Måste bara säga att jag är djupt avundsjuk att du får till det så bra, kristallklar mix, otroligt snyggt broderi och när rösten kommer in vid 3.53, smäller jag nästan av. Överdrivet, nix en räkmacka och en Pepsi Max med denna låt är perfekt! :D
Jag misstänker att Marruschka skulle kunna tillföra något kanonbra till denna låt. ;)
Becker:
Oj här har det hänt grejer! :)
--- Citat från: Eko skrivet 12.10.2008, 00:43:29 ---Dottern på 18 gillade verkligen
Eko
--- Slut citat ---
Härligt. Hoppas hon spelar det för dig då! :D
--- Citat från: Emulator skrivet 16.10.2008, 01:42:52 ---Köper det helt klart. Men jag menade inget annat än något som skulle vara stenhårt. Vocals behöver inte betyda sockersöt :)
--- Slut citat ---
Det har du alldeles rätt i :) Men det lär ändå inte bli nå vocals i den här. Men jag kanske skulle ge det ett försök i en annan produktion. Har en som jag kört fast med där det skulle kunna passa. Måste googla efter gratis vocals, om det nu finns.
--- Citat från: oceanmusic skrivet 16.10.2008, 13:31:36 ---Mysigt! :) Vet inte det får klassas som just mysigt men sittandes med en massa databasrestorer och presentationsmaterial låter det kalas! ;) :)
Ruggigt snygga ljud och väl sammanhållet, tycker jag. Bra jobbat!
Måste bara säga att jag är djupt avundsjuk att du får till det så bra, kristallklar mix, otroligt snyggt broderi och när rösten kommer in vid 3.53, smäller jag nästan av. Överdrivet, nix en räkmacka och en Pepsi Max med denna låt är perfekt! :D
Jag misstänker att Marruschka skulle kunna tillföra något kanonbra till denna låt. ;)
--- Slut citat ---
Mysigt får det absolut vara men inte sockersött! B) Härligt att du gillar det och trevliga kommentarer. Tyvärr har jag noll koll på vem Marruschka är :unsure: Men det låter ändå positivt så jag är helnöjd!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida