Forum > Färdiga produktioner

Becker - Paradox

<< < (2/3) > >>

Emulator:
för att knyta an till en tråd om att kommentera sånt man inte lyssnar på eller gillar:

jag lyssnar aldrig på sånt här egentligen. och jag tycker inte det är sådär jättebra som musik sett. För min del händer det lite för lite normalt i sån här musik.

having that said.

Du har fått till snygga ljud tycker jag, kaggen maler på bra fint, och övrigt komp funkar med. Ljuden är snyggt ditlagda, och man hör att du jobbat med detaljerna. Jag kunde gärna se lite kvinnliga vocal hooks?
(abryter lyssningen pga mathämtning, kanske fins i senare delar av låten?)

Snyggt jobbat, inget jag skulle köpt, men i sin genre är det riktigt snyggt gjort :)

Becker:

--- Citat från: perrra skrivet 10.10.2008, 19:20:43 ---Skriver menas jag lyssnar!
fan va underbart kul att höra lite digitaaaal musik här  :wub:

Detta är riktigt psykmusik där människor står och dansar i 24h med massa konstigt i kroppen ;)

Perfekt enformigt precis som det ska vara.
Lagom Psycho och snygga effekter genom låten.
Det folk nog inte förstår är hur mkt jobb det egentligen är med en sån här låt med alla smådetaljer som gör själva stilen på allting.

Jag gillar sånt, och jag gillade detta ;)

Bra jobbat!!

--- Slut citat ---
Jo jag konstaterade rätt fort att det saknas en del digital musik här. Även om det förekommer en del kommersiell dansmusik så är den fortfarande kraftigt underrepresenterad. Trevliga kommentarer, tackar för det! Det där med 24h dans tar jag inget ansvar för. ;)

--- Citat från: Emulator skrivet 10.10.2008, 19:44:51 ---för att knyta an till en tråd om att kommentera sånt man inte lyssnar på eller gillar:

jag lyssnar aldrig på sånt här egentligen. och jag tycker inte det är sådär jättebra som musik sett. För min del händer det lite för lite normalt i sån här musik.

having that said.

Du har fått till snygga ljud tycker jag, kaggen maler på bra fint, och övrigt komp funkar med. Ljuden är snyggt ditlagda, och man hör att du jobbat med detaljerna. Jag kunde gärna se lite kvinnliga vocal hooks?
(abryter lyssningen pga mathämtning, kanske fins i senare delar av låten?)

Snyggt jobbat, inget jag skulle köpt, men i sin genre är det riktigt snyggt gjort :)

--- Slut citat ---
Hmm kvinnliga vocals syftar du då på sång? I så fall måste jag tyvärr meddela att enligt mig så är sång i den här genren bannlyst. Möjligen kan det förekomma viss körliknande sång men där går gränsen. :) Stort tack för att du lyssnade och tog dig tid att kommentera. Uppskattas alltid lika mycket!

Emulator:
varför bannlyst? bli först i så fall. whats the point in being a copy`?

;)

freddy:
Snygga ljud och produktion, skulle nog uppskattas i någon skog någonstans på ett party :)

Svårt att kommentera det mer än så, det låter proffsigt, men det är väl ingen musik jag lyssnar på. Har hört mer enformiga saker än denna dock, så detta är lite mer intressant måste jag säga.

Ös på!

Eddi:
Jag tycker att det lät rätt så bra.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion