Kontrollrummet

Anders Myrli - Classic

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Myrli

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 69
    • Visa profil
    • Myrli's sida
LÅTNAMN: Classic
ARTIST/GRUPP:Anders Myrli
GENRE:klassiskt instrumentalt
LÅTLÄNGD:3:12
KOMPOSITÖR: Anders Myrli
PRODUCENT: Fredrik Fastén
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:2005
FORMAT: mp3

//Anders
Motsatsen till Kärlek är inte hat


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Finstämd sak i gränslandet mellan klassiskt och visa. Fina passager och jag gillar dem skarpt särskilt när de ligger åt Bachhållet. Lite som en fuga och det ger en meditativ känsla. Här spänns bågen rejält och du spelar jättebra. Hör några småmissar och läggs ribban så här högt skulle jag som inte fixar att spela så här rakt igenom en hel låt klippa och klistra något.

                                        ------------------------------------------------------------

Anders: Vad du spammar på med låtar!  :P  Jag lyssnar gärna på din musik som genomgående håller hög kvalitet men dina chanser till feedback ökar om du sprider ut dina poster i tiden och samtidigt ger feedback till andra. Community-tanken liksom...
I all välmening!
/Mikael
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou igen!
Jisses håller nästan på att bli overload med dina låtar, till all tur har du testat på olika genrer så det är ju alltid intressant att öppna en ny tråd. :D

Till denna låt då...
En riktigt snygg låt och snyggt arrat, men....
här tycker jag faktiskt att detta inte låter färdigt , varket mixen eller lirandet.
Själva lirandet kanske sticker ut mest, små otajtheter och små felspel lite här och där som stör det som annars kunde vara en jättenjutning.
Tycker att ni kunde damma av denna låt, kolla över den och dra in den en gång till, det är den värd!
Snygg komposition alltså, så ge den en chans till! :)

h.  johan
« Senast ändrad: 02.10.2008, 23:01:05 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


freddy

  • Gäst
Jag håller med föregående talare. Väldigt fin låt och bra melodier som funkar klockrent. Dock så tappas fokus när det slarvas och man letar fel osv. Någonstans i mitten lät det som du letade toner som lät bra och missade ett par :D

Kul låt som jag hoppas du gör ordentligt.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Rart stycke och fin melodi men som tidigare sagts kanske inte allt spel är genomtänkt och planerat.
Det låter bra!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google