Egghuvud: Jag vet...kunde bara inte låta bli att retas. Sorry.

Mahan: Jo det där med trummorna i början håller jag med om fullt ut. Gjorde bara enklast möjliga och skar bort typ all
diskant med EQ, för att känna på själva grejen om det kan va nåt. Kommer att bli andra trummor..jag lovar.
Problemet när jag tar i med sången är bara att jag har svårt att kontrollera rösten i dagsläget. Men jag tränar på
och skall försöka få lite mer känsla i det till den "riktiga" sången....
Light Head: Jopp så är det...grannen skall inte få sitta i lägenheten intill och trumma sedan. Men det kommer nog bli ngn typ
av LoFi trummor ändå.
Tunnt ja... Har brottats lite med det där. Börjar bli lite less på dagens "ljudmattor" med 500 olika instrument som
man inte hör. Men samtidigt så vill man ju lägga på en massa hela tiden för det låter gött....

Eko: Jo, lite mer elguror skall nog till som du säger och även körer. Skall nog även ta hjälp av en tjej jag känner för att
lägga lite extra stämmor med annan klang också i refrängerna. Och jag kommer nog att använda även sista delen i
ditt recept och bara köra halva 3:e versen gurasolo och sedan andra halvan men en lite omgjord versmelodi på sång.
Equality: Å jag som tyckte det var kul att ta höjningen först där och i slutet gå ner en ton istället...

Har en vän som jobbat med musik som tjatar hål i huvudet på mig...."det skall låta snyggt redan från början,
annars kan du skita i det..." Typ man skall knappt behöva mixa om man gör rätt direkt. Är ju en låååång bit kvar
men detta som nu är omixat ännu, är ju mil bättre än det jag spelat in för ett år sedan och mixat som bare den.
Går sakta framåt iaf.

Oceanmusic: Hahaha...Tack! Gör det ngt om stringen saknas?

Freddy:

Plinka: Jo, jag hoppas på att få den lite roligare med körer och så. Har också en idé om att halvera pianointrot och ta bort
sticket innan första refängen för att spara det till andra. Kommer nog att ändra slutet också så att jag slutar med
introackordet (1st), fast utan sista tonen för att ge känslan av att ngt saknas så man vill sätta på låten igen.
Jag hoppas att det kan ge lite mer liv i låten. Eller vad tros om det?