Jäklars vad mycket uppmärksamhet här blev...vi tackar för lyssning,kommentarer visslingar
och glada tillrop.

Basen är faktiskt lite ''over the top'',trummorna,håller delvis med där,tempot angav Badlands i hans slaskdemo till mej,det har liksom bara rullat på sedan,ärligt talat trodde jag inte att någon skulle lyssna alls....Sången,hmmmmmm

,det var meningen att det skulle bli 2-stämmigt,men vi fick inte upp volymen på Badlands grundstämma,ja hörde bara mej själv,han hammnade långt i bakgrunden, så det blev som det blev....Nu vet vi vad som behövs för att fixa sången (som sattes i hans replokal..)
Ang. vasst ljud,jag börjar att bli jäkligt orolig för min hörsel nu,här låter det bra ...... ni skrämmer mej....

Akkeguran är faktiskt en lajnad pietzo,har gjort vad jag kunnat med det ljudet,doch jag tror att nästa gång får min kompis testa att lira in via en kondensatormick i stället....

Det här är en slags test på huruvida vi fixade (klasskamrater på 1970-talet)att göra musik tillsammans,era kommentarer,tips och Mahans fina vers

,säger mej att ni får höra mer från
dessa 2 herrar...
extra kul för Min polare att det vart så här mycket svar i positiv anda......