Forum > Färdiga produktioner
Kryptillusion - Love cuts deep
Fredrik_:
[borttaget]
Harmonica mike:
Ok jag gillar inte genren,men jag säger ändå att det är mycket proffsigt gjort.
Ruskigt grym solo gura.Överlag en bra mix och snygga instrumentala insatser.
Grymt impad!
Mvh
Harmonica mike
Linkowich:
Ooh.. Det här var gött!
Finns inte mycket att säga egentligen... Det låter färdigt, och klockrent inom genren (som jag iofs själv lyssnat mig smått less på, men det är en annan femma).
Feta gitarrer och mycket bra growl! Känner nästan att jag måste hitta på nåt att gnälla på efter alla lovord.... hmm...... det skulle väl vara att kompositionen är lite väl snäll isåfall. I synnerhet refrängen .
Men annars: Kanon! :P
Fredrik_:
Tack gossar! Kul att folk lyssnar och kommenterar såhär snabbt!
--- Citat från: Linkowich skrivet 03.04.2007, 14:15:11 ---Känner nästan att jag måste hitta på nåt att gnälla på efter alla lovord.... hmm...... det skulle väl vara att kompositionen är lite väl snäll isåfall. I synnerhet refrängen.
--- Slut citat ---
Det här är den snällaste låten... kändes smart att börja på det sättet. ;) Jag ska lägga upp en till lite senare tänkte jag, och jag tar nog en som inte är fullt lika snäll då. Mer i trakten kring Slaugther of the soul än Clayman skulle man kunna säga. (ni som vet vad jag pratar om förstår vad jag menar, haha)
tsmalmbe:
Limitern på mastern kanske har dödat solot? Men förutom att solot sjunker djupt i träsket, så låter resten av träsket proffsigt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida